Tuesday 22 February 2011

WAYBULOO蛋糕

舒韻生日,我一𠔏整咗三個蛋糕畀佢:)


第一個係之前嘅IN THE NIGHT GARDEN蛋糕, 第二個係呢個,第三個係公主蛋糕


相比起另外嗰兩個,呢個蛋糕係最難整嘅呢!



先鋪用FONDANT咗咗個底做草地


但係由於我唔係好夠綠色,所以我加咗隻啡色茖去,睇落效果又唔錯喎!


WAYBULOO嘅屋頂係尖,向上翹嘅


初初我都煩緊點整...


結果我CUT就咗塊正方形嘅FONDANT出嚟,NEE下佢,再喺下面放紙巾待乾定形:)



用鐵碗焗咗兩個半圓出嚟



鋪上紫色FONDANT後, 中間加FILLING 叠埋一齊


加返少少DETAILS 同埋放D公仔落去



我仲加咗石仔同埋花,令成個蛋糕靚晒:)



2 comments: