Tuesday 15 February 2011

一歲的舒韻

湊舒韻記,不經不覺已經寫咗一年啦~


我寫湊舒韻記嘅目的,係想分享下幾大嘅BB可以做到D咩,等大家都可以喺屋企教上小朋友


我教BB嘅都係生存之道,求生技巧


我唔鐘意"baby can read"嗰類野, 呢D咁嘅教材又貴,又一定要係好有恒心先做到


自問無咁嘅恒心...我見過好多父母買咗好貴嘅教材,但無堅持同BB做,結果買咗都無用


失敗例子實再太多...倒不如同BB做下D有趣D嘅無壓力活動仲好


其實網上有好多資源, 想教小朋友嘅,跟本唔使買!


好啦,講返正題...


舒韻一歲,係一個里程碑, 多謝大家同我一齊見證佢嘅成長!


舒韻喺一歲前一星期, 開始企得穩, 跟住開始行, 而家都行到十幾步啦!



佢仲成日企喺到睇住電視成野:)


(用小朋友鐘意食嘅野嚟引佢地企/行, 係好好嘅方法嚟㗎!)



影曦都鐘意捉住舒韻手嚟行



舒韻砌積木都砌得好好啦!


新記錄係6舊!



舒韻上樓梯嘅速度快咗好多:)


舒韻而家嘅COPY能力強咗好多, BB手語學得快咗


佢好快跟到做, 但就未必明


講野方面都仲係DADADA咁,但就好明顯見到GRANDAD時會叫DADA


講BYEBYE時又講DADA...起碼佢知幾時要講野,係好事!


舒韻好鐘意睇書, 成日走去搵書睇.佢會靜靜咁坐喺到睇


佢會指住D字, 知道D字有意思


呢排佢好鐘意入自己D玩具落袋.,然後攞出嚟.佢可以咁玩玩成4個字


佢最鐘意睇嘅節目有:


Waybuloo, In the night Garden,Teletubbies


呢幾個節目都係BB節目,講嘅係BB話,可以幫助BB語言發展


用匙食飯佢可以自己食一大半,但最後嗰幾啖都仲係要我餵


佢最意食柑, 仲會食提子,香蕉, 梨同士多啤梨


仲係食緊人奶,早晚各一餐


NAP係12-3,一日三餐


仍然係7點瞓到7點


記住咁多先:)


3 comments:

  1. 點解你3條Q可以7點瞓到7點,真敎導有方..咁你多唔多同佢地講中文呀!
    [版主回覆02/19/2011 09:04:00]喺英國,普遍嘅小朋友都係由7點瞓到7點
    我同朋友講HKD細路有D12點先瞓,佢地嘅反應係...唔係怪?!
    佢地覺得我地梗係傻,無晒私人時間...
    無計啦,HK夜生活咁精彩,又咁多人返工返到夜一夜
    文化唔同-無計!
    我通常同佢地講英文,但最近講多咗中文,因為我想佢地學多D中文!不過聽唔聽得明,又係另一回事-.-

    ReplyDelete
  2. 唔好浪費你3條Q既語言天份,我估佢地識聽, 博佢地仲記得嗎!況且中文成了世界主流,尤其你打算要回流國土,無壞既! 
    [版主回覆02/27/2011 06:07:00]我知㗎~我最近仲用flash cards教緊佢地中文
    希望佢地會學到d啦!
     

    ReplyDelete
  3. 我個囝都係7pm瞓到7am, 喺香港呢邊D人覺得好怪異, 成日都俾人話乜佢咁早瞓架? 你地咪唔可以夜晚同佢出街食飯? 佢地覺得我個囝好有問題咁...

    ReplyDelete