Sunday 13 February 2011

英國人揀屋的條件

英國人買屋同香港人買樓好唔同...


香港人鐘意買新樓,間格四正,要有會所,交通要方, 校網要好...


但係喺英國買屋係完全兩回事!


英國好多屋都有幾百年歷史㗎


有D人鐘意PERIOD HOUSE(較舊嘅),有D鐘意MORDERN嘅


我之前都講過下TUDOR 嘅屋同GEORGIAN 嘅屋, 佢地都係PERIOD HOUSE嘅一種


其實仲有好多㗎...好似VICTORIAN呀, EDWARDIAN呀咁


每個時期都有住唔同嘅建築風格, 有D人會鐘意特定時期嘅屋


好多人都會想要D有"CHARATER" 嘅屋


佢地會睇下間屋有無ORIGINAL FEATURES, 如門,窗,火爐,天花皮嘅木刻同BEAMS等等...


好似呢間屋咁...(有五百年歷史㗎啦!)


露出嘅橫樑(BEAMS)係特色之一


有好多人都鐘意火爐(FIREPLACE), 燒木嘅時候有陣陣木嘅香氣㗎! 但就唔咁啱屋企有小朋友嘅家庭~(市面上都有好多圍欄賣,防止小朋友走得太近嘅)


不過而家所有屋都有中央暖氣LU



我都好鐘意呢D咁有歷史嘅屋㗎!可惜我仲未住過...


呢D PERIOD HOUSE通常屋內嘅間格有少少奇怪, 所以好多人都會改屋內嘅間格㗎


喺約VICTORIAN時期嘅屋,厠所係喺屋外㗎! 所以而家好多人都會加返個厠所喺室內


而厠所喺樓下嘅通常都係比較舊式(六,七十年代)嘅設計


英國好多人都會夢想買間爛屋,裝修好再賣出去㗎,因為都真係幾好賺㗎


呢D人咪會將個樓下厠所搬返上樓,又或者喺樓上加個厠所


一間屋好多時係廳同廚房喺樓下,睡房同浴室喺樓上


樓下有個厠所係+ POINT嚟㗎!


而家又會好興起EXTENTION, 令屋企更大


有好多人都會鐘意起CONSERVERTORY(溫室),用嚟做飯廳,書房,玩具房等等...



有D大屋會有多過一個廳(RECEPTION ROOM). 佢地會用嚟做玩具室, 工作室, 畫室, 遊樂室咁㗎


英國人嘅㕑房比香港嘅要大得多


KITCHEN / DINNING AREA而家好流行


英國人認為廚房係成個屋企嘅中心,食飯同同朋友交際都會喺呢到發生


唔似喺香港咁, 煮野食嗰個成日要呢埋


另外,呢到嘅套房無香港咁普遍


呢到嘅屋近屋頂嗰層叫做LOFT/ ATTIC(用嚟放雜物)


LOFT係要拉條樓梯先上到嘅閣仔


而ATTIC係可以直接上到去嘅


而家好多人都鐘意做LOFT CONVERTION, 將閣樓改做睡房,令屋企有更大空間


仲要講嘅係車房.通常呢到D人都係鐘意用車房嚟做雜物房,真係拍架車入去嘅係唔多㗎! 我地好多工具呀, 趁平買多咗嘅食物都會放喺嗰到㗎:)


有車房都係一個+ POINT嚟㗎


仲有睇下有無OFF ROAD PARKING


有D人可以泊架車喺前花園,但有D COTTAGE無前花園嘅,咁嘅車就要泊喺路邊...


順帶一提~ 兩間屋黐住一齊嘅叫SEMI-DETACHED, 一間零零丁丁嘅叫DETACHED,一排嘅叫TERRACE, 細細間樓底矮嘅叫COTTAGE(係以前D農夫住㗎!叫農屋)


SEMI-DETACHED同TERRACE會聽到隔離屋嘅聲㗎,但因為有隔離屋,冬天無咁凍㗎!


我而家住緊呢間係DETACHED,四面都係牆,好鬼凍呢!


仲有呀,呢到嘅窗多部份都係DOUBLE GLAZED(雙層)㗎!咁可以隔聲同保暖,比起單層暖DD㗎!


花園有大有細,有D屋會連埋馬房,方便養馬嘅人


 


講住咁多先...諗到繼續打!:)


 


 


 


4 comments:

  1. 外國人多數都好肯保養間屋,但係香港人就會住到間屋爛哂先會成間裝修過,文化係有唔同。 我之前住間村屋係約十年前起好,係用普通窗,冬天直情同企係條街一樣,外面8度間屋內都係得9度,死未!!!我哋成日話屋企係"路宿者之家" 依家間屋係2年前起好既,暖好多!!!外面8度屋內有成15-17度,問返先知就係用咗你講既double glazed窗,原來真係差好遠!!!
    [版主回覆02/20/2011 06:05:00]用DOUBLE GLAZED嘅窗真係差好遠㗎!又隔到聲喎
    我見過有人用三層,四層玻璃添㗎!貴好多!
    有三層玻璃嘅中間仲加咗百葉簾,遮光好全面添呢!

    ReplyDelete
  2. 唔知係英國買間你以上講既屋要幾多港幣呢?
    [版主回覆02/20/2011 06:13:00]咁要睇下邊區啦
    我係住英國東南部嘅,會較倫敦平,但較北邊貴,天氣亦較暖
    我呢頭一間喺TOWN嘅STUDIO FLAT(成間FLAT係開放式嘅),約十三萬(HKD二百六萬左右)
    我住緊呢間係三房嘅, 有花園, 有兩個車房, 月租千一磅(HKD萬四-萬五左右)
    英國較古舊嘅屋都被例入古蹟㗎
    我影出嚟有火爐嗰間係GRADE II LISTED, 要加建改動間屋要經過好多審批㗎! 買賣時又會多好多手續,如要搵建築C睇下安唔安全咁㗎

    ReplyDelete
  3. 大屋真係好,最鐘意個CONSERVERTORY,幾凍都有陽光同綠色嘢睇吓。
    [版主回覆02/20/2011 06:18:00]大屋=屋企更多野
            =更多家務做!
    個CONSERVERTORY真係靚㗎~但係冬天真係超爆凍㗎!個暖爐要開到好行先得(好食電!)
    夏天呢到無冷氣, 有CONSERVERTORY嘅會超熱!要拉晒D簾先好D咋~
    不過我又真係好鐘意CONSERVERTORY嘅~

    ReplyDelete
  4. 照妳所講:住大屋就最好加埋有$,可以請工人同唔駛理電費。我未發前都係唯有住細單位好咯,
    [版主回覆02/27/2011 05:53:00]總括嚟講係: 有錢乜都得 lol
    而家都係要捱~

    ReplyDelete