Friday 4 February 2011

In the Night Garden 蛋糕(附製作過程)

初二出世嘅舒韻今日生日~


本來都無諗住點慶祝,但係我同影曦同靖翹提話今日係舒韻生日後,佢地叫我整蛋糕!


結果喺乜都無準備下(通想我都會買定晒野同上網SEARCH一大輪後先開工),就地取才整咗呢個蛋糕...


舒韻好鐘意MAKKA PAKKA,所以我就整咗MAKKA PAKKA屋企(係一個洞嚟㗎,門口由石砌成嘅)同條橋.仲加咗UPSY DAISY最鐘意嘅花:)



先焗咗2個方形蛋糕先,中間加FROSTING


然後CUT個坑


FONDANT-我而家唔會自己搓囉!㕧到買好方便:)


呢隻叫REGAL-ICE,白色嘅


想要其他色,加食用色素就用得


我搓咗舊奶綠色嘅,鋪晒成個蛋糕(想FONDANT黐住個蛋糕,可以用ICING SUGAR加水. 又或者用JAM.呢到D人鐘意用APRICOT JAM)


個坑用啡色...不過我無啡色色素,唯有自己溝(紅+綠=啡)



鋪啡色落條坑到,搓D石仔做門口



加埋條橋~REGAL ICING比較軟,但放耐咗會硬


想造個彎形就要好似我咁喺下面加張紙巾LONG住佢,等佢硬咗先好耐返張紙巾出嚟


我加嘅DETAIL都係用ICING SUGAR加水黐成嘅



兩個家姐係咁話要幫手


所以我點咗佢地加石仔同加咗小小花



條橋硬咗後就可以攞開張紙巾(約10-15分鐘)


加埋D FIGURES上去就攪掂:)



 


3 comments:

  1. 好美麗
    [版主回覆02/08/2011 07:26:00]謝謝:)

    ReplyDelete
  2. 我覺得你好勁呀, 簡簡單單嘅材料都可以比你變出1個靚靚cake!! 真係要拜你為師呀~
    [版主回覆02/10/2011 07:12:00]多謝你嘅讚賞:)
    你得閒上多D嚟睇下D蛋糕,你都可以整返個㗎:)
    以前我屋企無焗爐,我會買D現成嘅蛋糕嚟裝飾嘅呢~

    ReplyDelete
  3. 好有心思
    [版主回覆02/19/2011 10:47:00]謝謝:)

    ReplyDelete