Tuesday 15 February 2011

公主蛋糕完整攻略(附詳細步驟)

呢個又係整畀舒韻嘅生日蛋糕


好耐無整過公主蛋糕囉~今次整得好鬼順, 唔連焗, 一個鐘攪掂!


點整?睇下面啦~



我99最近買咗呢個裙形模, 整公主蛋糕而好多!


但係無嘅都唔緊要,一般家用鐵碗都OK㗎(記住查晒牛油喺底)


屋企無焗爐嘅...可以睇返我之前整嘅蛋糕, 係用現成喺超市買嘅蛋糕砌出嚟㗎:)


仲有呢到(Jelly + cream做fillings, 唔建議用,因為要砌到個蛋糕咁高好搖)同呢到(用咗卜卜米做fillings, 卜卜米喺蛋糕中會好𣺉,唔好食㗎!唔建議用!)


99仲買咗左邊嘅CAKE RELEASE, 個模查咗佢,個蛋糕就會好易攞出嚟!


我今次用咗CAKE MIX,呢隻真係好食嘛! 又易整!


CAKE MIX呢包整到個兩磅蛋糕㗎 (如果用VICTORIA SPONGE就牛油+糖+面粉8各安士+蛋4隻)


大家想加CREAM之類嘅FILLING, 可以橫切咗個蛋糕加.


可以嘅話,焗完個蛋糕後雪下佢先切, 因為個蛋糕凍咗後切會少蛋糕碎D~


*fondant同我用緊嘅frosting 都係唔洗雪嘅. 唔好放fondant落雪櫃,攞出嚟時有小水點凝結喺表面, 令fondant溶㗎! Buttercream icing (牛油加糖霜)都係唔洗雪,朝咗會表面硬㗎! frosting 有好多種, 大家可以上網搵下, 睇下邊隻啱大家:)


先幫個公仔包住對腳(影曦揀咗呢個公主做舒韻個蛋糕,所以今次唔洗做件衫,但如困大家要做埋件衫嘅,可以睇返樓上嘅連結)



跟住說明攪好CAKE MIX, 就倒入模


我加咗兩個盆喺下面.細嘅係防止佢倒瀉,大嗰個...倒瀉咗嘅話唔會倒到成個焗爐係!


說明話要180度焗30分鐘,但因為呢個蛋糕較大,中間難煮熟,所以我較咗150度,差唔多焗咗成個鐘啦!


加咗錫紙係因為面頭易燶,加咗就唔會啦



之後發現個蛋糕唔夠高


所以焗多咗個VICTORIA SPONGE, 咁有兩隻味~


VICTORIA SPONGE(牛油,面粉,糖各6安+3隻蛋=磅半蛋糕),咁就差唔多啦


即係呢個係3磅半嘅蛋糕



兩層中間我加咗FROSTING.我買現成嘅,但係其實牛油加糖霜嘅BUTTERCREAM都可以㗎啦


CUT我咗條多餘嘅邊出嚟,但條裙未到腰...



我就加咗FONDANT落去 (如果你用CREAM嘅, 用CREAM加都得)



我而家用緊呢隻REGAL-ICE (fondant), 好好用!以後唔洗自己搓~ (我以前係自己搓㗎- 棉花糖加糖霜...做法喺旋轉木馬蛋糕到有)


搓時記住加大量糖霜喺枱,以免黐手


如果大家想用CREAM(好似美心嗰D公主蛋糕)係可以㗎


但個人嚟講,覺得用fondant易同靚好多,感覺乾淨D~



今次會整片嘅裙(一塊過係得,但係難整D㗎!細細塊會易控制D!)


我喺蛋糕面都加咗FROSTING,再鋪上FONDANT, 黐實佢!



加紅色色素將FONDANT搓成粉紅


鋪前,鋪後再鋪左右咁就攪掂!



喺後面加埋個靚靚BOW~


(見到TUB ICING嗎? 我就係用呢隻㗎啦!)



加珠仔同ICING



手痕畫多咗少少PATTERN~咁就攪掂啦!



我地今日食咗個蛋糕啦~真係好好味㗎!


希望大家都會鐘意啦:)



10個小朋友食,仲有大半個蛋糕剩呢!


No comments:

Post a Comment