Friday 22 January 2010

整咗個pack lunch,之後去咗公園玩~

影曦返學前無啦啦話要食pack lunch!
但尋日先去完廸廸尼,食咗成日三文治
所以真係整咗個飯盒畀佢食
一整好就去湊放學~
食時仲熱la la㗎
靖翹話要買strawberry yoghurt drink畀影曦喎
所以...咪買囉
之後我地去咗clubhouse到食咗食先
再去公園玩~
今日好大風呀!!!
好凍...但佢地真係唔怕凍
佢地玩咗5分鐘我己經問佢地不如走囉...
佢地又話唔好
結果我地玩咗45分鐘先走!

呢幅...靖翹追緊影曦
捉到!
著tights都畀你爬到上去...
畀個勁你!

2 comments:

  1. 一間有信譽的網上商店

    超過 5000 款款式 , 每日更新各款最新時尚服裝 , 全場 HKD20 起
    www.ComingZOO.com

    首頁 女裝 / 胖美裝 男裝 手袋 原單 UGG Hello Kitty 精品 卡絲假髮 隱形眼鏡

    ReplyDelete
  2. 今日真系冷左好多呢.
    [版主回覆01/23/2010 22:39:00]係呀... 但我老公懶醒,著咗短袖出街 我問佢凍唔凍,佢話少少啫 佢行行下,突然撐開隻手,想我圍住佢手擘! 佢終於都知道凍囉

    ReplyDelete