Friday 29 January 2010

學校生日會~for 12月同1月出世嘅同學仔~+給daddy的surprise~

影曦12月生日,孖女1月生日
佢地三個今日都做咗生日之星呢!
佢地三個都要著fairy outfit(我同macy一早夾定,費事佢地要著佢其他野~)
靖翹都要dress up 埋一份(其實佢都日日dress up㗎啦!)
佢地個個都有個大大嘅生日party bag呢!
靖翹成日都想戴tiara
不過唔夠頭髮...
而家得啦!
紥咗辮後個tiara可以插到入去~
扮c文公主...
我地搭巴士搭到去大欖隧道轉的士,未落巴士靖翹已經瞓著咗...
我仲要咩住個大袋,攞住個蛋糕咁抱佢
好彩影曦乖,肯自己行,唔洗我拖住啫
一上到的士
我放低靖翹...佢都唔醒
影曦話"i really like it. I want Willow to do this all day!"
傻妹@.@咁畀個妹瞓法,個膀頭會好快好痛㗎!
去到學校,Piers仲未放工
時間啱啱好~
今次整咗個monolith嘅蛋糕畀佢
係佢玩開嘅model裡其中一個~
佢話impressive喎
希望真係啦!
切完蛋糕返屋企~
等緊車時...piers居然去同亞伯爭做運動~
傻佬~!

No comments:

Post a Comment