Thursday 21 January 2010

孖女生日,一齊遊廸士尼

仲以為係淡季,會少人去添...
點知咁鬼多人喎@.@
孖女生日,佢地攞咗生日襟章
不過Just帶咗一陣就無帶lu
我地一入到去,就睇咗lion king先
之後就坐茶杯
我大肚唔坐得-.-
好在Macy嘅99喺到
幫我帶埋兩個女入去坐咋!
真係唔該晒!!!
每次唔少得嘅節目﹣見公主
又傾咗好耐計呀!
之後再見Sleeping Beauty
Big cuddle for Sleeping Beauty

然後就夠鐘睇parade
坐定定~Macy帶咗一人一支lolly~
影曦話要我幫佢影喎...而家d細路真係多要求!
排隊坐飛船!
我又係唔坐得-.-
一個大人帶兩個細路咁坐
再一次唔該晒兩位!
全日影得最正經嘅一張!
個個都望鐘頭嘅~
臨走時見到呢架巴士
個個都話要影相
我地話ok啦
佢地幾個衝晒去巴士嘅第二邊上車
靖翹就"走捷徑",喺呢邊爬上車!
古惑得佢呀!又幾醒㗎喎
所以佢咪得一個影囉!
返屋企途中,我畀咗少少三文治佢地食
靖翹6點3喺回家途中己經瞓著咗啦!
我返到屋企,同佢抺下面呀咁就放咗佢落床
我以為佢會半夜會餓醒
點知又無喎
一覺瞓到大天光呢!
至於影曦...
平時7點上床嘅佢,因為返到屋企仲要做功課,所以都攪到成7點半先上到床瞓
而我就...鬆一口氣...可以放工啦!

No comments:

Post a Comment