Sunday 17 January 2010

Ariel同Edward嘅婚禮

今日去咗同學Ariel嘅婚禮
佢地下晝行禮夜晚設宴
我只係帶咗兩個女去婚禮咋
之後送返佢地去東涌
放咗佢地瞓覺得,再出去飲A&E嗰餐
係就係麻煩咗d
但我始終唔鐘意帶小朋友去飲
一嚟我兩個女7點瞓,去飲未夠8點都唔開始嘅...
去到咪自己攞嚟衰!
佢地又攰又躁,我地大人都一樣
又要照顧佢地同人傾唔到計喎
無謂攪到大人細路都辛苦
所以去咗飲咁多次...我一次都無帶過兩個女去㗎
會唔會好似佢地miss咗d野?
佢地仲細,大個d先體驗下婚宴都未遲啦!

我地早到咗會場,等緊入"幸福小教堂"
影下相先
今次我一個人只係帶咗兩個女去,連車仔都無帶
搭搭下地鐵,靖翹瞓著咗@.@
攪到我抱住佢由地鐵站行到上會場...
好彩影曦都乖,佢都有拖實我行嘅
點知一入到"教堂",靖翹就醒咗啦!
仲要自己坐埋一角
婚禮未開始,同yannis影返張相先~
我地等咗好耐,終於可以同Ariel合照
影曦見ariel好似見公主咁
一見到就走埋去攬住Ariel同錫佢!
靖翹都唔執輸,又攬又錫~
Edward唔好呷醋呀...
借咗兩個女畀佢地扮一家人~
尋日先發現靖翹原來紥到孖辮!
係咪好可愛呢!
Ariel之後仲送咗個花球畀佢地玩呢(呢個係伴娘用㗎~)
恭喜晒佢地呀~希望佢地一路都甜甜蜜蜜啦!

1 comment:

  1. 瑩瑩同橋橋或者叫YY同QQ都得,再唔喺叫磨DEL瑩同張仔人又得,是旦啦!!!22 January 2010 at 07:50

    你咁大個肚, 重要抱住靖翹由地鐵站行到上會場, 真係辛苦媽媽啦...!!! 好 彩影曦乖, 唔係重辛苦!!
    呀, 咁佢地訓左, 邊個幫你睇住佢地2個呀?
    [版主回覆01/23/2010 00:02:00]我老公囉 通常去親飲都要問定對方出唔出街 佢去飲嘅我就要留守屋企 我去飲嘅就佢留囉 如果係親戚/老公同事,我地兩個都要去飲嘅 就會叫我姑9/我個妹/我個媽睇住間屋囉 我地都係喺兩個女瞓咗後先出去㗎啦 嚟幫我地babysit嘅人,都係嚟「看屋」㗎咋~ 因為通常兩個女都唔會醒㗎啦~

    ReplyDelete