Wednesday 6 January 2010

影曦+靖翹準備做家姐

呢排,我都成日同佢地睇New baby呢本故仔書
目的係要佢地記得,Echo出世後會發生咩事,等佢地有心理準備^.^
佢兩個成日都話要give baby Echo a cuddle!好鬼sweet~
影曦日日返學前都要錫下細妹先返學呢!

影曦成日喺到話:when baby Echo is born, I'll have 2 little sisters. I'll let her sit in the pushchair and I'll walk. I'll look after them. 
聽完之後好感動,但又覺得,我好似畀緊無形嘅壓力佢,要佢長大,要佢照顧兩個妹妹咁...佢有責任感係好嘅,但係都唔想放太大嘅擔子喺佢身上...
希望到時我可以平衡到兩者啦!

呢兩個星期個肚有墮...無之前咁靈活啦
前兩日個下腹仲好痛,痛咗成日!
要到到夜晚兩個女瞓咗我先可以上床休息
好彩第二朝無晒事~
我估Echo engage咗啦
我重唔係重咗好多
到而家都只係重咗17磅左右
但係個肚己經42吋啦

食食下飯...
兩個係咁話要咀Echo...
影曦話要幫baby Echo影相喎~

1 comment:

  1. 佢地好叻.一定係個好家姐者~ 我同nene講媽媽肚有bb,佢都仲未明,,哈哈~
    [版主回覆01/11/2010 22:07:00]佢明㗎... 畀d育嬰書佢睇啦~ 慢慢佢見住你個肚大就會明㗎啦^.^

    ReplyDelete