Monday 18 January 2010

兩個小仙子蛋糕

影曦同靖翹嘅最好朋友﹣孖女Justine + Stephaine4歲生日
我一共整咗4個蛋糕畀佢地
兩個畀佢地攞返學校同同學一齊切
兩個畀佢地party切嘅
呢兩個細細地嘅就畀佢地攞返學校~
點解要整兩個?
因為我覺得...孖女成日都要同人分享野
我想佢地生日一人一個蛋糕,唔洗同人share~
孖女係兩個人嚟㗎嘛~係咪先?!

多謝孖女媽咪Macy咁耐以嚟一直咁幫我
得閒又叫我上去佢到食lunch,等我煮少餐(對於全職媽媽嚟講,煮少一餐飯,做少好多野!!!)
影曦要去廁所時又會幫我睇住靖翹咁...
有時買開野又會打畀我問我洗唔洗幫我買埋
我要去e院時又會幫我湊埋影曦放學
總之就真係多謝晒啦!!!
Echo出世時如果係日頭,我要入院,Macy都答應咗話會幫我接影曦放學,睇住我兩個女(佢好清楚我兩個女嘅Routine畀佢湊,我好放心~而且孖女又會同佢地玩呢!)

所以即使我好攰,我都要整晒4個蛋糕!
當係我嘅一點心意!
希望佢同孖女都鐘意啦!!!

No comments:

Post a Comment