Wednesday 20 January 2010

寫大字+做練習簿+學照顧bb

靖翹寫大字!
呢d咁嘅免墨水紙好好玩
完全係mess free!
同AquaDraw無咩分別...
最大嘅分別係...佢地張野有公仔
多咗個thomas呀,公主呀,就賣到百幾二百蚊一張!
傻㗎...我真梗係唔買啦
用呢張咪又係一樣!
Kerry喺英國帶咗peppa pig同in the night garden嘅雜誌返嚟畀靖翹同影曦
in the night garden嗰本嘅程度真係幾啱靖翹
都係填下色,畫下線咁
影曦呢本peppa pig, 有a-z嘅貼紙,有數數字嘅遊戲,又有少少串字同寫英文字
好啱佢呢個歲數~
你睇佢幾鐘意做就知!
我見到taste都有得賣~我都試過買過
上次買嗰本$25蚊咋!仲平過喺英國買!
影曦搵晒D BB野出嚟,話要教靖翹點照顧baby Echo喎!
一定係啦...佢最有經驗!hehe

2 comments:

  1. 請問免墨水紙系咩黎架~即系唔洗用墨都畫到???!thank you!
    [版主回覆01/23/2010 09:10:00]啱啱check返 佢係寫住叫「免墨水寫紙」 可重覆使用二千字以上 用毛筆沾清水寫字,就會變深色,好似墨咁 乾咗又可以再寫過~ 我細個時己經有架啦 呢張係我亞媽攞嚟嘅...我估係我細個用過嗰張! 至於喺邊到買...我就唔係好知 我估大少少嘅書局會有掛~

    ReplyDelete
  2. 好呀~我去三聯,商務搵搵先~唔該你呀^^!
    [版主回覆01/24/2010 00:49:00]唔洗唔該... 等我遲d又問下我亞媽喺邊到買嘅先~

    ReplyDelete