Wednesday 13 January 2010

我屋企好亂?!

其實都係突然有感而發啫...

前排同朋友出街食飯,我咪叫佢地得閒上嚟我屋企玩囉
跟住有個fd話:不過你屋企咁亂
我O晒咀!
佢嚟得我屋企一次
仲要係我個女開party前,d玩具攞晒出嚟準備攞落會所
廚房梗係亂,我同老公自己整野食整咗食朝﹣40幾人嘅野食喎!
嗰時屋企梗係亂!
我嗰時仲要未搬屋,間屋細d,迫d...
佢都成年無上過嚟我屋企就一口咬定話我屋企亂
我聽到真係唔知幾躁...

佢自己出嚟做緊野
屋企有亞媽做家務
屋企又無細路喎
有咩g格咁話我?
我一個全職媽媽,睇住兩個細,平時唔會只係做家務㗎嘛!
我都要用d時間嚟同兩個女玩,嚟教佢地野㗎
講到我好似做到好唔稱職咁

幾星期前又有個fd上嚟我屋企
我屋企執得都幾整齊
除咗個主人房
因為佢嚟前幾日有生日會,咪執晒廳d什物入主人房囉
咁畀d小朋友多d位玩嘛
跟住佢話:嘩!你間房仲亂過我搬屋時
吓...點可以咁比...你自己有亞媽幫你手睇女,你可以專心執野
我呢d食自己㗎咋
向來都唔靠人嘅

我老公平時都唔會幫手做家務㗎啦
只係識倒亂@.@
叫佢行兩步放d污糟衫入主人房嘅洗e籃都唔會做,成日除完衫都掉落地下!
自己煮完野食唔會洗
佢d「玩具」周圍放
主人房個窗台由我地搬入嚟咁耐,佢d玩具就放喺到咁耐!!!
我叫咗好幾次清下佢
答完我係,又無咗件事
我唔會怪我老公喺屋企唔做野
佢出去做野都好辛苦
呢d野我自己密密做就算
而且好就好在老公從來唔會批評屋企有幾亂(因為大部份都係佢攪出嚟嘅...hehe)
有時我好攰好攰,佢都會出聲叫我唔好執,無咩所謂
所以有間唔中都好放縱,好幾日都唔會執屋

但徧徧就係d唔理解我屋企運作嘅人多野講
我都唔想諗太多
唔想因此而唔開心
只係希望我身邊嘅朋友會明白,無論點都好...
負面嘅批評除咗唔會對成件事有幫助之外,只有傷害到身邊嘅人
而且...對你地更加無影響
咁點解你地要作出咁樣嘅批評呢?



No comments:

Post a Comment