Saturday 23 January 2010

咖喱雞焗飯(炒底)

見到Charlit整焗飯
我都想整返個~
不過又懶得去買餸,所以我用咗屋企緊有嘅野整
~咖喱雞焗飯~(炒底)

先用手整碎d冷飯
打隻旦撈埋佢
使到粒粒飯都有蛋汁喺面
炒好飯就放落個鍋到
 
煮埋d咖喱
因為想兩個女食多d veg,所以我加咗好多veg落去
薯仔,甘荀,西芹...不過我唔記得加洋葱!-.-
放埋落個鍋到
影曦無啦啦話要加芝士-.-
所以我放入焗爐前加咗少少芝士喺面
200度,10-15分鐘
呢兜野廿蚊到咋!
好抵呀!!!
兩個女都鐘意食~仲要有剩!hehe

1 comment:

  1. Yennie呀...請問妳用什麽牌子咖喱汁煮俾小朋友呀.....謝覆...Peddy^^
    [版主回覆03/09/2012 00:12:03]我用利川牌㗎~
    其實都幾辣,但係因為我煮一大鑊先用一罐,溝稀咗無咁辣囉~
    如果你怕辣,可以加乳酪或奶,可以減辣味㗎~
    一係就就好似我咁煮一大鍋,食剩放雪格,要食時再攞返出嚟仲好食﹣>好入味㗎!

    ReplyDelete