Friday 14 January 2011

英國的平安夜+聖誕

聖誕PARTY,周圍都係
但係我都過咗PARTYING嘅年紀囉
香港嘅平安夜間間鋪頭都無休,地鐵又通宵
但係喺英國,好多鋪頭都會提早收擋,聖誕同BOXING DAY都唔開架
(英國嘅店舖好多都係9點幾10點開門,5/6點就閂門!比香港嘅早好多!)
我地嘅平安夜,去咗由99主持嘅CRIB SERVICE
佢叫D小朋友DRESS UP做NATIVITY PLAY嘅人物,同唱好多聖誕歌
靖翹話要做KING



影曦話要做天使,仲全場拖住嫲嫲,"幫嫲嫲定驚"



影響曦同靖翹同台演出



平安夜晚,聖誕老人會嚟派禮物


(講開又講,又講下聖誕老人嘅由來
話說喺N年前喺土耳其有個牧師叫NICHOLAS,佢見小朋友窮,於是就喺聖誕送禮物畀佢地。
又話說有三姐妹洗完D襪放喺火爐上哄乾
佢地好窮,想出嫁但無錢買嫁妝
言談間NICOLAS路過聽到,就喺煙囪掉D金幣畀佢地
D金幣跌咗落D襪到,所以自始就有STOCKING掛喺火爐上啦
亦因為佢咁好人,所以被封聖人,叫佢做St. Nicholas 啦
呢個只係其中一個傳說,亦有人話聖誕老人係住喺FINLAND嘅LAPLAND...各有各說啦!)



有D小朋友想見聖誕老人,會遲遲都唔上床
歌仔都有得唱...
he knows that when you're sleeping,
he knows when you awake...
我地都會同小朋友講,佢地要乖乖早D瞓聖誕老人先嚟:)
我地喺影曦學校嘅CHRISTMAS FAIR買咗呢包有閃粉嘅麥皮
佢地叫"reindeer food"



喺平安夜晚灑D喺門口(我地仲放咗CARROT),等聖誕老人嚟時D麋鹿可以食下
我地仲準備咗MINCE PIE,同一杯牛奶畀聖誕老人添
(呢D係我睇書睇返嚟,我99都唔知,佢話係呢幾年新興架喎!)


MINCE PIE係聖誕必食架,用PASTRY包住MINCE MEAT焗嘅。MINCE MEAT係無肉架!主要係用提子乾,杏甫等嘅材料整。
CHRISTMAS PUDDING都係聖誕必食(不過我唔鐘意食,無影相...都係由提子乾同杏甫等乾果再加洒整嘅)


放咗D女瞓後我就準備定聖誕大餐時食嘅brussel sprouts
brussel sprout係傳統聖誕必食嘅,味道似椰菜但濃好多,我識嘅人一係好鐘意食,一係就好憎食-.-
99教咗我點準備brussel sprout~
先係MET咗外面嗰層菜葉,CUT咗個底部,再喺底部界個十字,之後再放喺水到浸(要食時就咁"拾"就得)




平安夜晚,又去咗CHURCH
11點半嘅MIDNIGHT SERVICE
我都係第一次去MIDNIGHT SERVICE咋!
好好氣氛:)
一去到,有人拉緊教堂嘅鐘
有D教堂鐘聲己電子化,用電腦控制嚟拉
呢間教堂仲係手動嘅
教堂嘅鐘唔係易拉架!呢組要4個人拉
拉鐘係要TRAIN架!佢地都係經過特別訓練架



MIDNIGHT SERVICE,成間教堂都點晒蠟燭,勁靚!



返到屋企都成點囉
即刻食咗個MINCE PIE同飲咗杯奶扮聖誕老人嚟過
英國人係聖誕節拆禮物架,唔係BOXING DAY拆架!
(唔同國家,拆禮物嘅日子都唔同。有D國家會喺St. Nicholas' Day 6/12就拆)


第二朝就有兩個好興奮嘅妹妹喺床尾發現佢地嘅STOCKING有勁多禮物!即刻彈咗起身拆



等等埋嫲嫲喺教堂返嚟,我地就繼續拆大人送畀佢地嘅禮物



聖誕大餐
火雞(必配CRANBERRY SAUCE)
STUFFING
VEG
ROAST POTATO
SAUSAGE MEAT



見到每人枱上都有呢個CRACKER嗎?
食CHRISTMAS LUNCH前我地都會一人揸住兩個(CRACKER有兩邊,通常係交叉手咁揸住兩個CRACKER嘅其中一邊,個個都咁揸就會成枱人都會每人揸住兩個)
數一二三大家就會一齊拉
拉爛時會有"啪"嘅一聲,所以叫CRACKER
撕開嘅CRACKER會有一邊得一個短筒,一邊長嘅
拉到長筒嘅即係WIN到裡面嘅獎品
獎品係咩就視乎你買幾錢嘅CRACKER啦!
平嘅幾磅都有,獎品都係D無謂野
貴嘅可以去到50磅都有架!
通常CRACKER內都有一個紙皇冠,一件"獎品",同一個"爛GIG"(如下圖)



講住咁多先啦!下次再講:)

英國人聖誕節前的準備


1 comment:

  1. Christmas好似我哋中國既農曆新年咁!!!同樣係D小朋友係最開心既!!!又識咗D新嘢LU!!!辛苦哂!!!
    [版主回覆01/17/2011 10:10:00]都係架:)
    你鐘意睇就好囉!

    ReplyDelete