Saturday 22 January 2011

英國郊區嘅巴士

你睇你睇你睇...


喺倫敦嘅巴士,都幾似HK嘅,西通八逹,OK新㗎


但係喺我地呢D鄉下地方就唔同囉


巴士係好鬼貴嘅交通公具,而且好麻煩,仲幾舊下...



喺英國,滿咗65歲就會有張巴士咭,搭巴士唔洗錢,所以車上大部份都係老人


(但係好似我62咁...自己仲揸到車,梗係自己揸車啦!)


無八逹通(但LONDON有㗎,不過唔記得叫名),次次搭都要同車長買飛


仲要係續個排隊上到車先買(我上網都CHECK唔到車費價錢!)...喺邊到上車,邊到落車,係咪即日來回,係老人定成人定小童...


我只係搭過兩次,即一來回...


搭咗4個字車,一個成人來回共6磅!(約HKD$72)


都幾污糟...又慢


印象分係負數...我好少好少踩到咁盡,但真係無咩正面野畀我睇到>.<


可能喺HK時真係太幸福啦!D巴士又平又新又乾淨!


各位港朋友呀~下次巴士加價就由得佢啦~值得㗎!!!


No comments:

Post a Comment