Friday 21 January 2011

喺街到見到唔識嘅人...

呢香港,如果你見到三唔識七嘅人,你會點呢?


通常我都會專登扮唔望佢,望去第二邊扮COOL


一旦四目交投時,就會覺得好尷尬咁...


喺英國嘅城市可能都係咁,但係喺鄉效好唔同㗎!


喺呢到一出街見到人,好多人都會主動同你打招呼


我初初好唔慣,但慚慚都會主動同人講早晨


好多人都好禮讓,明明條跟好闊都會讓我同三條Q行


佢地會明望住你,感覺其實好溫暖㗎!一D都唔尷尬


佢地有自信地望住你D都係喺HK好少遇到㗎:)


我地除咗講HI,有時佢地就會同我講"wow, you've got your handful there!"


即係話我湊住咁多個~


有時又會講下天氣,講下幾凍,講下幾濕呀咁...


就係呢D咁簡單嘅幾句說話,令到我喺到生活,覺得份外親切:)


1 comment:

  1. 我想世界各地的不少鄉郊地區都存在著這種良好的睦鄰關係,在香港的這類地方可能也是這樣。
    [版主回覆01/22/2011 20:43:00]以前就係嘅...我以前住過錦田,條村到我個個都識嘅
    但係而家D人又搬走咗,又有新人搬入去,個個都唔識,無以前咁熱情囉
    我相信都仲D有地方係咁嘅,但唔普遍囉~

    ReplyDelete