Tuesday 4 January 2011

舒韻十個半月大


喺呢九個月至十個半其間,舒韻喺好多方面都作出咗好大進步
由一日四餐奶減至早晚兩餐
而家佢都識得幾個手語,會表達自己
佢識hello, byebye, please, thank you, all gone
有好幾次舒韻見到我地食野,佢又想試嘅,就會係咁用手語say言please
手指成日周圍指,問佢兩個家姐,我,同嫲嫲爺爺喺邊都會識指~仲好大聲咁講"there"!
佢好鐘意指住D燈講"燈燈"~有時入房我無開燈佢仲會指住燈制叫我開燈
我仲啱啱教咗佢指"鼻鼻",其他遲D先教~
指令動作佢都做得多咗
用咗一星期教識咗佢唔好玩櫃統,而家佢掂都唔會掂!
所以而家見到佢掂D佢唔應該掂嘅野,我用把口叫一叫佢就會停
平時可以就咁留三條Q喺廳到睇電視同玩,我就喺廚房煮飯,輕鬆好多:)
我一攞張換片墊出嚟,佢會爬過嚟,有幾次仲自動瞓低!
佢仲好爛玩,會自已攞條毛巾遮住自己同人玩PEEKABOO,自已喺到笑!CUTE到暈!
行動方面佢可以自已扶住野企起身扶住傢俬行,有時佢仲貪玩得濟,固住玩,懶醒唔記得扶住撞頭倒地-.-
但佢就仲未識推車仔行
食野方面佢兩個幾個月前已經可以自已用羮"不"但就仲未可以成餐飯自然食晒
佢有幾高我唔係好知,重就仍然係20磅左右,因為佢之前氣管炎咗成個幾星期,食咗成個星期抗生素。食完後個幾星期藥物敏感(容後再提!)...病成咁,無輕已經好安慰!


我估舒韻會過一歲先識行~大家放長雙眼睇


3 comments:

  1. 由你未有舒韻已係你FANS,我以前都住係CC,我自己一個女都攪唔掂,你真係好叻! super woman!
    [版主回覆01/06/2011 07:22:00]Thanks for your support!
    Now I only have Echo in the morning. I found her quite demending! When I have all three of them the older two play with her and look after her a lot. They are my helpers:)

    ReplyDelete
  2. 用咗一星期教識咗佢唔好玩櫃統,而家佢掂都唔會掂! 所以而家見到佢掂D佢唔應該掂嘅野,我用把口叫一叫佢就會停 平時可以就咁留三條Q喺廳到睇電視同玩,我就喺廚房煮飯,輕鬆好多:) 香港不久前就發生過一單家居意外,就是家人在廚房煮食時一位小朋友自己步出走廊跟著墜樓釀成意外。你可以教曉三條Q聽話不亂碰東西和周圍走,真有本事啊(不少人只教曉一個子/女都很難)。
    [版主回覆01/17/2011 05:52:00]要輕鬆湊掂一個小朋友, 教識佢地有危機意識同埋你可以用口控制到佢行為好緊要. 影曦同靖翹會都識睇實舒韻,一見到有細少少既野喺舒韻既可接觸範圍,佢地都會攞開;見到門開咗會去閂門唔畀舒韻爬出去,舒韻攞住d佢地覺得佢唔應該玩既野佢地會走嚟同我報告...有佢兩個baby sitter我好放心架構當然我都周不時問下舒韻做緊咩同得閒就會走入廳睇睇啦:)

    ReplyDelete
  3. 我個仔13個月啦,喜歡到處摸,唔知點教佢唔好摸佢唔應該摸的東西!
     
    [版主回覆02/20/2011 05:59:00]之前有網友都問過呢個問題.回覆喺到(唔好意思之前打唔到中文,用咗英文回!)
    點可以教 唔好 掂D佢唔應該掂嘅野->
    When Echo touch sth she shouldn't, I use my index finger and point at her and said "NO, thank you". At first, you do need to watch your tone! It should be strong and firm (but not shout at her). If you shout, it sounds like you are out of control (You should always in control!). Say "No, thank you" to her then move her away. (e.g. when Echo's playing with the drawers, I said "No, thank you." to her and move her to the other side of the living room.) Don't say NO to her too often, save it when she really playing with sth she shouldn't! If you always say NO to babies, they tend to ignore! When she listen to you, praise her! Give her a big clap:) Here's a video of Echo of how she react when I said no to her.   
    http://www.facebook.com/?ref=hp#!/video/video.php?v=10150098429289319    
    You may need to add me on Facebook to watch it.

    ReplyDelete