Friday 21 January 2011

點同小朋友戒片?

Q:點同小朋友戒片?


A:戒片呢家野,我識同佢地戒但唔係快方法嚟㗎!
因為英國人認為戒片唔可以迫,要小朋友主動話你知佢想去,佢有大小便嘅意識先會幫小朋友戒㗎.太急迫小朋友戒嘅佢地有可能會有壓力,怕咗個廁所㗎!到時仲煩!我仲有同兩個女講POTTY TRAINNING 嘅教事書
老實講句,影曦好遲先戒到,靖翹一戒就戒到.兩個真係好唔同!
BLOG我到喺"教仔教女"到有提過下用REWARD CHART同靖翹戒片
...一去到就有個貼紙!勁有效:)
至於夜片,有D小朋友戒咗日片後就好快自動戒埋夜片
如果唔係嘅,就可以試下喺夜晚整醒小朋友一次去廁所.我兩個女7點,嗰時就我自己臨瞓前約12點的佢地去廁所囉
我就無畀佢地著片,因為佢地有著就會喺片便到WEE.我喺我姑9到學返嚟,(通常吸水床墊放喺床單底,但我覺得呢招好D...)用D床墊鋪喺床單上,再鋪上一條大毛巾,大毛巾SIB住喺兩邊床邊嚟固定床墊嘅位置,咁如果濕咗就咁洗毛巾同攞開塊床墊就得,唔洗換床單!我見過人話一晚起5,6次身同小朋友去廁所...但係如果有咁嘅情況出現,我覺得個小朋友未準備好...咁個大人又辛苦,可必呢...如果你小朋友未READY嘅,就等下先啦!


4 comments:

  1. Agree.......Kayden still cannot speak well enough to express his natural call.....so i will wait for a while first until he lets me know he is full ready!!!
    [版主回覆01/22/2011 20:42:00]如困佢未識講,可以教佢用手語講㗎:)
    有D小朋友一歲就識得表逹(唔係D我女囉!)
    如果佢有表示,唔識講野都可以用手語溝通㗎~

    ReplyDelete
  2. i see.....try try sin
    [版主回覆01/24/2011 04:00:00]好呀:)

    ReplyDelete
  3. 請問小朋友幾大先可以教佢半夜自己去V V呀...? 我個女4歲..佢會懂得叫醒我地同佢去VV.. 但要佢自己去..又唔制..請問有咩方法? 請指教!!
    [版主回覆01/24/2011 04:11:00]我覺得唔可以睇歲數嘅...睇下你個個小朋友都唔同嘅
    不過照你咁講,我諗你囡囡都READY啦
    3歲嘅靖翹可以成晚瞓,12個鐘都唔洗去,但間唔中都會半夜起身自己去嘅
    試下同佢講下大個女半夜可以自己去WEE WEE(同佢洗下腦)
    如果佢話怕黑,可以試下買個靚靚電筒畀佢,專係畀佢夜晚自己去厠所用嘅.話畀佢聽呢支係神奇電筒,可以嚇走晒所有MONSTERS!
    *真係好怕黑嘅,可以教佢喺支電筒前用手做影,做唔同嘅動物咁.話畀佢知黑媽媽其實好好玩㗎!

    ReplyDelete
  4. 我覺得我個女其實有d意識要响厠所大小便,但佢好得意,剛滿1歲無耐,識用動作表示要去wee wee,但果時係夏天,我無幫佢著片。 後來天氣開始涼,包番片,佢就再無表示過要wee wee,直至而家,如果間唔中問下佢要唔要wee wee,佢要的話,真係會答你要,咁一放佢上厠所就好快攪掂。如果唔急,佢就會搖頭,就算你幫佢除晒片佢都唔肯坐厠所。 奇怪既係,如果你唔問,佢又唔會主動話你知要去厠所囉! 咁到底佢算係ready未呢?
    [版主回覆01/25/2011 08:19:00]佢咁叻女嘅~
    我聽過人話有意識示意要WEE WEE最細嗰個得十個月,仲要真係佢主動話要㗎.即係D有叻BB好早就有意識點控制小便.
    佢唔主動話你知要去,我諗係BB唔介意瀨尿啦~同埋我估係佢掛住玩(玩重要過一切!).我覺得你囡囡都算係READY啦,只要你時不時問下佢要唔要去就可以:)咁好快就可以唔洗著片
    不過呢排凍...如果我係你,我會等到暖返少少先戒:)

    ReplyDelete