Friday 21 January 2011

有咩遊戲同bb玩

Q:有咩遊戲同bb玩?


 


A:我個BLOG"屋企活動"同"外出活動"有好多同小朋友嘅活動
同BB玩咩呢,就要睇BB幾大啦
初生BB醒嘅時間唔多,佢地清醒時我地同佢傾下計咁,畀佢認下人樣;幫下做下BB YOGA同按摩,刺激佢感觀;同佢反下身,畀佢習慣下扒喺到,等佢第時學反身時唔會唔鐘意扒喺到,對佢第時爬時有平衡感都有幫助;同BB唱歌仔做動作;同BB睇下書(有種書叫FEEL AND TOUCH,好啱咁細嘅BB睇);同BB游水
3個至6個月做嘅野同以上嘅差唔多,不過就會多D反身練習;4個月可以BB畀餅...佢地食,練下手力同手眼協調;可以扶住BB面對你坐,拉下佢對手可以好似搖船仔咁,練下平衡力;如果有個好似我咁嗰個BOUNCER,可以練下BB腳力
6個月開始可以教下BB爬,教下佢地手語,教佢地用羙食野...玩嘅野大致都係同上面嘅差唔多...
其實我地大人唔需要特別搵D野同BB玩.最重要係同小朋友有交流時間,建立關係
就算由得BB喺廳到倒亂,我地就咁坐喺到睇住佢地玩都已經係一種活動.呢個係佢地探索世界嘅一種方法,我地只要確保佢地無做危險野就可以啦


No comments:

Post a Comment