Tuesday 4 January 2011

藥物敏感

影曦細個時一食親一種叫amoxil既抗生素就會嘔,佢對呢隻藥過敏!


舒韻幾個星期前氣管炎e生開左amoxicillin畀佢食一星期。食好左後一星期突然個頭同身出疹,e生話係佢對amoxicillin過敏!第二日個頭同身退左d但到對腳出疹,係咁過左5日先好返晒。出疹嗰幾日佢超燥,易喊,好眼訓,完全唔似平時既佢。


amoxil 同amoxicillin都係屬penicillin既抗生素,由於係香蕉味,較溫和,好多時e生都會開畀小朋友。但係好多人都對佢敏感,大家要留意!
P.S.識我既人都知我好少帶d女睇e生同食藥,我相信小朋友用自己既抵抗力對抗病菌係好事。一句講晒,抗生素同類固醇,少掂為妙!


3 comments:

  1. totally agree!
    [版主回覆01/17/2011 05:53:00]thank you:)

    ReplyDelete
  2. P.S.識我既人都知我好少帶d女睇e生同食藥,我相信小朋友用自己既抵抗力對抗病菌係好事。一句講晒,抗生素同類固醇,少掂為妙! 人類就是太依賴藥物,而令不少原本有效的藥物出現抗藥性。以自己的抵抗力對抗病菌可以令身體更強壯,少患病少依靠藥物,支持你的做法啊。
    [版主回覆01/17/2011 05:59:00]謝謝:)
    我喺hk好少病,嚟咗英國就成日病!我估係因為呢頭d病菌唔同啦,呢到d病菌勁好多!我諗係因為英國人以前用抗生素太多,令d病菌勁咗!

    ReplyDelete
  3. 在英國,皇室成員都用HOMEOPATHY(順勢治療)的,也有3間順勢醫院,你不試試?在HK,我都試過,很好的!不用抗生素。
    [版主回覆03/01/2011 06:34:00]我都有聽過順勢療法呀.我本身有濕疹,老公都叫過我去睇,奈何又幾貴,又見無咩事,所以一路都無去睇.我有朋友係學順勢治療㗎,成日見佢話咩銀水咁,好似都幾有用咁~遲D我HK返都可能會去睇睇~
    謝謝你嘅建議:)

    ReplyDelete