Wednesday 5 January 2011

一湊三之時間管理(轉左時間表)

呢幾日同舒韻轉左時間表,日頭只係訓一次。
平日9點送兩個大嘅返學,12點湊靖翹放學,3點湊影曦放學,所以舒韻嘅小睡時間要夾到喺呢D時間中間。
剛開學時舒韻係9點半瞓到11點半(呢個係我以前打BLOG上網嘅C人時間,而家被舒韻佔有咗啦!),1點半瞓到2點半
但11月尾佢開始唔係好想點半上床...有試過2點半先瞓著-.-攪到只係瞓咗幾個字就要叫佢起身!
後來食完晏後直頭唔畀佢瞓,但到5點食飯時就好眼瞓...唔係好肯食,結果有好幾日佢5點半就上床,瞓到第二朝!
跟住我就試湊完影曦放學後放佢瞓一個鐘(4點至5點),但係7點又上床囉...佢肯瞓架,但硬係覺得安排唔夠好。
聖誕假時我故意將佢嘅朝早小睡時間推遲。初初佢一到十點幾十一點就好眼瞓,但係過咗幾日,就推延咗佢嘅小睡時間至十二點左右。而家兩個女都返晒學,可以實行下...
我自己好滿意,因為有一對一嘅時間對住三個女:)
時間表如下...


9點 送晒兩個大既返學就同舒韻一對一咁玩


10點半 同舒韻一齊煮飯


11點 舒韻食晏,之後去湊12點放學嘅靖翹


12點半 一返到屋企即放舒韻訓,我就可以同靖翹一對一咁食晏同玩個幾鐘


2點半 舒韻醒左畀生果佢食就去湊影曦


3點半 返到屋企就SKYPE我老公,三條Q一齊玩


有時會畀影曦夜少少訓,等我同佢都可以有一對一既時間。


我好珍惜呢d時間,呢d時間係無價架!可以同小朋友一對一咁相處,令到佢地得到你所有嘅注意力,你會見到小朋友最純真嘅一面。佢嘅世界只有你,你嘅世界只有佢,呢種感覺,真係好窩心:)


No comments:

Post a Comment