Monday 4 April 2011

英國人的母親節(Mothering Sunday)

前兩日係英國人的母親節(Mothering Sunday)


Mothering Sunday 同Mother's Day係有D唔同㗎


Mothering Sunday係喺Lent嘅(齋戒期)第四個星期日


Mother's day 係美國人"發明"㗎,係五月嘅第二個星期日


而Mothering Sunday嘅歷史遠比Mother's Day耐得多


喺12世紀時,D工人全年得一日假-就係Mothering Sunday, 同家人團聚,一齊去返佢地嘅Mother Church. 同時佢地都會紀念童貞女瑪利亞所受嘅苦.


喺19-20世紀時美國人先開始有Mother's Day, 到咗二次世界大戰後,英國人先好似美國人咁慶祝母親節(又變得商業咗啦-.-)


而家都有好多英國人改咗口叫Mothering Sunday 做Mother's  Day, 但仍有人好在意呢日嘅叫法.


喺香港,母親節好多人都會送康乃馨畀媽咪,但係喺英國,我一支康乃馨都未見過-.-


反而周圍盛開嘅DAFFDOIL(喇叭水仙)就成日都見到.


靖翹學校就同小朋友用DAFFODIL嚟插咗盤小盆栽畀我, 影曦就喺學校用紙整咗朵DAFFODIL畀我(讚!!兩樣都勁靚!)


我呢日仲去咗教會,會個小朋友都攞咗盆花送畀媽咪~睇下!我又有三盆啦!


今個母親節真係收咗好多花呢!


 



 


2 comments:

  1. 原來係紀念童貞女瑪利亞,
    [版主回覆04/06/2011 06:20:00]我喺外國D網頁睇返嚟" honer virgin Mary"喎~

    ReplyDelete
  2. 我父母都係英國住所以要慶祝UK Mother's day
    [版主回覆04/08/2011 07:57:00]:) happy mothering sunday to all the mums in the uk~

    ReplyDelete