Friday 1 April 2011

中國味

老公曾經同我提起超市呢類食品(下圖)


佢唔講我都唔會留意...


CHINESE STYLE WINGS? 中式雞翼???


即係咩味呢???真係考起!連我呢個中國人都唔知LOL


今日買咗嚟食先知係咩味-好味!


我成完都食唔出係咩醃出嚟嘅,你話係咪勁先?!



其實唔止呢盒雞翼...市面上仲有好多"CHINESE FLAVOUR嘅野賣


中國味...UMMMMM


食完只係令我諗起英國,唔係中國LOL


3 comments:

  1. Yennie, you know this is the chinese style from the eyes of english!!! not chinese style from chinese ourselves. 
    [版主回覆04/03/2011 04:38:00]係呀~的確係英國人眼中嘅中式味道,所以咪覺得有趣,喺到分享囉! 我喺到笑緊整呢D野食出嚟嘅人,唔係笑緊中國人呀~

    ReplyDelete
  2. orange chicken*

    ReplyDelete
  3. 我諗外國人眼中既 "chinese style" 都係果D咩 orange change果類, 酸酸甜甜
    [版主回覆04/06/2011 06:47:00]佢地成日都會用SWEET AND SOUR SAUCE, 以為我地成日食㗎囉~真係經典嘅英國中式食品!

    ReplyDelete