Wednesday 20 April 2011

十四個月的舒韻

十四個月的舒韻


食量同五歲嘅影曦差唔多,有時仲食得多過影曦! (影曦一向都食得少...)


而家只係餵朝早一餐人奶, 其他嘅都跟晒大人食㗎啦~佢得4隻半牙,但係乜都會食囉!


喺呢個月,佢喺體能上進步咗好多


佢行都好快, 開始識跑~



佢識得行斜路, 上落都得. 好鐘意行上行落


唔再需要用雙手支撐身體咁企起身, 用腳力就得


可以踎低自如


識落樓梯, 由一樓自己爬到地下(面對樓梯, 好似扒喺到咁,腳先落)


食飯唔再反碗碟. 佢識用匙食,但係都係用手攞嚟食多



仲好鐘意點食



教佢食野要坐喺到食(小食), 教咗兩日就識


以後佢一見到我攞小食出嚟, 佢就會坐喺地下


佢模仿力高, 鐘意跟人做動作


我地玩PARACHUTE, 佢都會加入



我地攞住樂器跳舞佢又跟住跳



又會周手指指畀人知佢想要/講乜



佢仲好鐘意玩袋. 成日一袋二袋咁周屋走,好似走難咁



指令動作都愈做愈好


錫錫...



之前教佢嘅手語, 佢HUM HUM聲咁做晒出嚟


無啦啦會走嚟做"飲"嘅手語, 又會做"香蕉", "多啲"呀咁, 真係講到畀我地知佢想要咩


我亦會畀佢做決定, 例如放橙同香蕉喺佢面前, 問佢想食邊樣, 鼓勵佢地做決定


感覺佢已經唔係一個BB, 係一個有獨立思想嘅小女孩:)


8 comments:

  1. 原來小朋友手指指係表示佢地要咩呀!我仔仔成日都係咁,仲出埋二字聲,但我地只告訴他所指的東西叫甚麼.
    我仔仔16個月,食飯坐高椅不會坐足全程,會自己企係張椅搖來搖去,企網床食又週圍走,除非超肚餓或開電視就會合作,但食到後尾又係唔定,我地仲未訓練佢自己用匙食野,不過餵佢時好鈡意伸手入碗度拎野食,我地拍dirty阻止佢同立即用濕紙巾抺佢手

    ReplyDelete
  2. 見到舒韻咁得意,我都開心埋一份。。你好呀,我係新手媽媽最近睇到你個blog,你真係多才多藝呢!!令我也想做FTM呢.. 

    ReplyDelete
  3. 好可愛既小朋友呀!
     
     
     

    ReplyDelete
  4. 幾好由佢自己思考想要D咩...
    細細粒拿住手袋行好得意.

    ReplyDelete

  5. 免運費   送貨上門
    http://kimplus.shopping.idealsky.hk/
    kplus@live.hk



    免運費 送貨上門
     
     點擊以下網址瀏覽更多貨品
     
    http://kimplus.shopping.idealsky.hk/
     
      KPLUS@LIVE.HK  

    ReplyDelete
  6. FgrethryjhtgRfghtyrthg22 April 2011 at 09:24

    想 換 電 話..??? 入黎睇睇啦



    click . so phone 4G 免費上網 遊戲 手機

    Click: 日 本 外 型 電 話         



    360 度 輕 觸 旋 轉 手 機 . 免 費 睇 電   視   手  機
        . 卡 通 手 機  
    @@更 多 手 機 資 料@@ http://hk.user.auctions.yahoo.com/hk/booth/wing_tel_94435381?userID=wing_tel_94435381&catID=&catIDselect=&clf=&u=:wing_tel_94435381&s1=&o1=&at=true thx,,,,,,,,

    ReplyDelete
  7. 終于可以在你同你傾到計了,由于本人比較懶,一直無YAHOO的帳號,所以一直默默地做你的忠實讀者。現在用老公個帳戶來留言給你。看到你個囡真的很可愛。我個囡也快十四個月了,原來大家差不多年紀的。看到你話你囡的生活情況,我覺得我囡都還算不錯。呵呵!有成長標準了!但我想請教你一個問題,現在我囡最大的問題系脾氣越來越大。每當她發脾氣時,我都系冷處理,但有時老人家在忍吾到她喴。搞到我在家做曬丑人!!!現在我囡可以如果只面包吃吾到可以發脾氣發到扔個面包落地大喊。。。。有時我都好無奈,吾知點先可以調教返佢D脾氣。所以請教下你。。。。。
    [版主回覆05/10/2011 04:54:00]多謝你一路以嚟嘅支持, 唔好意思咁遲先回到你!
    舒韻前排脾氣都大咗, 會LUR地!呢兩個星期又無事囉喎
    佢一發脾氣嘅話, 可以...
    1. 認真地用沉實語氣講"唔可以"
    呢到有講點做...( http://hk.myblog.yahoo.com/yenniedarkins/article?mid=552 ) , 但NAUGHTY SPOT唔好用住, BB仲係細.
    2. 帶佢離開現場, 如入房冷靜下佢
    3. 如果仲係咁喊, 引開佢注意力(開電視好有效㗎-.-)

    ReplyDelete
  8. 好得意的bb

    ReplyDelete