Friday 15 April 2011

EASTER BONNET


上個星期日屋企附近有個EASTER FAIR


有個EASTER BONNET(復活節帽) COMPETITION.見放假,就同D女整咗頂嚟參賽


呢到有D學校會叫小朋友整,整嚟喺EASTER PARADE到戴㗎!


我今次無WIM到,但唔緊要,整得開心咪得囉:) 教識小朋友要輸得起~


(記得有次喺BK有個媽咪參加比賽輸咗,喺BK開POST批評大會唔公平,話自己同小朋友嘅作品比冠軍嘅好...其實咁會教到小朋友D咩呢?死LUR人地就會比個獎你???教識小朋友享受過程更重要!)


好啦...講返點整


呢種係紙藤. 細個時見到亞媽織.到我十幾歲時就攞亞媽D書嚟學識(勁嘅係我而家仲記得~)


材料有白膠漿同雜誌紙, 仲要一條長圓條(有專業嘅賣,但我覺得飲管,鉛筆都OK.我用咗飲管)



飲管平衡紙嘅對角



平衡對角,拉下飲管,開始卷紙.記住飲管頭要突出D...


(卷時應該係會一邊窄D一邊D闊~駁紙條好有用,下面會講點解...)



咁卷完可以拉返條飲管出嚟:)


喺三角位置加白膠漿嚟固定紙條



卷好一定數量就可以開始織啦


先係好似下圖咁開頭


之後拎起其中一條順時針一上一下咁織



一路織時將紙條距離拉開呈圓形


紙條就織完時就要駁紙條.喺紙條頭窄嘅一邊黐白膠漿. 紙條頭窄嘅一邊套入紙條闊嘅一邊.咁就會駁到紙條㗎啦~可以繼續織



織到要"轉彎"時,係咁屈下紙條就得㗎啦



緒緒下唔夠紙條...


靖翹幫我手卷紙條~佢負責揸白膠漿



就織好啦



織好就SIB紙條入帽入.𥥛突出部份可以剪咗佢


我仲SIB多咗幾條紙條喺頂,用嚟做樹靖翹話要油啡色喎



影曦都有幫手油㗎


仲出動埋閃粉



我地用TISSUE PAPPER整咗D花,葉同草.


仲油咗隻蛋放埋落去



扭埋隻EASTER BUNNY就攪掂:)



3 comments:

  1. 你真係好叻呀!
    [版主回覆04/18/2011 04:22:00]多謝讚賞!但係仍有改進地方:)

    ReplyDelete
  2. 好似細個都見個有人整過.
    [版主回覆04/18/2011 04:26:00]可能你見過我亞媽整呀
    我細個時亞媽成日上歡樂今宵,香港早晨,婦女新姿,都市閒情,同埋亞視嗰d婦女節目(唔記得叫咩名囉!)教人整手工㗎~又會喺藝墟擺檔示範整好多唔同嘅手工㗎~

    ReplyDelete
  3. I am so impressed.... 
    [版主回覆04/21/2011 06:53:00]謝謝:)

    ReplyDelete