Thursday 14 April 2011

威廉王子大婚紀念品

難得有皇室成員結婚~仲要係king-to-be喎!


英國周圍嘅店鋪都放咗好多WILLIAM同KATE嘅結婚紀念品賣呢!



佢地嘅婚禮喺29/4(星期五)


KATE成為咗好多雜誌嘅封面人物


佢嘅衣著品味備一致睇好


佢呢個"平民公主"著嘅衫,其實主要都係嚟自連鎖店嘅


佢同王子定婚時著嘅嗰條裙而家大賣,平均每分鐘賣出一條!


可見佢影響力之深!


喺英國好興有STREET PARTY - 不過係要大時大節,好似皇室成員結婚/ 等別嘅結婚紀念日先有. 今年影曦學校都會攪, 不過就會喺學校自己攪~到時所有時小朋友都會著紅白藍(英國國旗顏色)嘅衫出席~一定好熱鬧好好玩!睇下到時畀唔畀影相,同大家分享下!!!


另外, 有人批評而家英國正苦咁窮,皇室都要盛大婚禮...


但我聽我99講,個婚禮係皇室畀錢,唔係正苦畀㗎(唔知係咪真嘅呢)


點都好啦,其實有皇室成員結婚, 賣咁多紀念品(增+消費慾), 又會有好多遊客專程嚟睇(帶動旅遊業), 又有假放~唔好極有限啦!


人地結婚就戥下人地開心~批評咁多...真係無野搵野做-.-


皇室成員其實真係幾慘...0私隱,又要做好多"義務工作"...C隱真係好寶貴,有錢都買唔到. 我地做平民嘅,真係要享受呀!


4 comments:

  1. "人地結婚就戥下人地開心~批評咁多...真係無野搵野做-.-" Totally agree with you~~~

    ReplyDelete
  2. 英國好氣氛嗎?
    [版主回覆04/18/2011 04:43:00]呢到氣氛幾好㗎~有朋友仲喺屋企攪party,邀請我地去佢到一齊睇直播~電視呢排都播有關皇室以前嘅婚禮,訪問以前幫手籌辨過皇室婚禮嘅人等等,都幾有趣㗎!
    餐廳又會有主題餐牌, 仲有好多唔同類型嘅紀念品. 呢d紀念品好有收藏價值(英國人好鐘意儲呢d野). 我喺鋪頭見到,有朱古力,圍裙,杯碟...佢地嘅產品真係可以進注成個屋企-.-
    有百貨公c仲出咗隻好攪野嘅碟,寫住"It should have been me!" lol
    美國人其實仲瘋狂,可能因為佢地無皇室,所以好好奇同重視- 有電視台會整日直播, 又拍威廉王子同KATE相識嘅故事, 廣告賣到行一行呢~

    ReplyDelete
  3. " 另外, 有人批評而家英國正苦咁窮,皇室都要盛大婚禮..." " 人地結婚就戥下人地開心~批評咁多...真係無野搵野做-.-" 想知道你所指的人是否包括我(我在你的fb曾表示英國政府在貧窮的情況下仍大灑金錢辦婚禮可能令英國人反感)?我公開發表有關言論時已準備了接受人家的批評,所以如果你這番話所指的人包括我在內,不妨直說。 其實有關一番話不過在猜想英國人對花錢辦婚禮的看法而已,本人並非英國公民,對於英國政府或皇室怎樣花錢沒有意見。
    [版主回覆04/18/2011 04:33:00]我唔係話你呀!!!fb每日都咁鬼多個留言我真係唔記得你留過咩囉~我係話你嘅我一定撻你朵啦lol
    我呢到d朋友都有講過㗎,不過係我唔咁喺佢地面前大大聲咁講我睇法啫~
    我好多男性朋友對婚禮係毫無興趣...我有朋友係開地產嘅,佢仲埋怨咁多日公假,又少d生意. 不過大部份人都好期待嘅~

    ReplyDelete
  4. 我好多英國客人(buyers)都好期待個婚禮, 仲話係大件事, 就算去唔到London, 都要睇電視直播...他們仲張個buying trip提早左, 咁可以趕得切返UK...反而我又冇聽他們批評嘥錢...
    [版主回覆04/18/2011 04:48:00]各人有唔同睇法嘅:) 我就係D唔係好理政治嘅人. 我都唔係好理正苦做緊咩:P
    有皇室成員結婚,梗係大件事~我大部份女性朋友都好期待睇婚禮, 但係D男仔大多就抱住"關我咩事?做咩要睇?"嘅態度...可能佢地覺得王子嘅婚禮同自己嘅"比下去"所以唔想睇啦LOL

    ReplyDelete