Thursday 14 April 2011

靚靚貼頭鬢辮

我地喺上個星期六開始放復活節假啦!


會放兩個半星期, 不過返兩日又放三日~王子大婚嘛!


見得閒,同靖翹鬢返條靚靚辮~


我成日都同影曦鬢呢條辮返學㗎, 鬢靖翹都係第一次!


佢頭髮少呀嘛:P


佢雞碎咁多頭髮,要鬢真係幾辛苦-.-


我喺FACEBOOK畀人追問呢條辮點鬢...我都想同人分享下...可惜我無多一隻手可以有人幫我揸機!


如果大家識鬢貼頭嗰種鬢辮,就會識咁鬢...


簡單咁講下啦...


喺頭頂分界至耳仔(分一邊得㗎啦)


分界後耳背後嘅頭髮用橡筋輕輕扎住(用嚟分好條界唔好畀頭髮周圍飛,等陣要拆返㗎)


由耳仔前方嘅頭髮鬢沿住額頭上方好似頭箍咁貼頭鬢


一路髮到另一隻耳仔時就解開橡筋, 繼續一路鬢到開頭嗰隻耳仔嘅耳背.


用橡筋扎好. 可以扎髻/加一朵大花之類嘅頭飾~好好睇㗎:)


(希望大家明我講咩啦~!)


呢個係靖翹個頭



呢個係影曦個頭:)



 


1 comment:

  1. 我幫我囡囡擯過呢種皇冠辮呀! 我以前買過一本日本雜誌, 佢有圖片教點擯架。頭髮多既話會好靚!
    [版主回覆04/16/2011 07:41:00]原來呢種叫辮有朵,叫皇冠辮㗎!好有氣勢喎~
    你又講得啱,多頭𩬃扎會好睇D...可惜佢地都係無咩頭髮嘅呢...

    ReplyDelete