Saturday 26 March 2011

齋戒期前的pancake day

復活節前的第七個星期二係PANCAKE DAY (美國同法國叫Shrove Tuesday, Mari Gras, Fat Tuesday)


信教嘅人都知道齋戒期為40日.復活節一定係星期日, 而復活節前嘅40日(唔計星期日㗎)係星期三(Ash Wednesday),亦即係齋戒期(Lent)嘅開始. 係齋戒期間傳統嚟講大家嘅野會無咁豐富嘅野, 嚟紀念耶穌喺沙漠禁食40日嘅事跡. 所以喺齋戒期開始前, 以前嘅人都會用晒屋企比較"豐富"嘅食材如糖,蛋,奶,面粉...咁啱呢D材料整PANCAKE就最啱~所以喺SHROVE TUESDAY我地就會食PANCAKE嘅傳統


今年嘅PANCAKE地我地去咗個PANCAKE PARTY


有好多人一字排開咁整PANCAKES畀我地食~



PANCAKES嘅配料有好多款~


唔甜嘅有beef stew, Thai curry, Chilli...甜嘅有雪糕,朱古力醬等等...包羅萬有!



傳統嚟講, 齋戒期間嘅人會放棄豐富嘅食物, 佢地只會有乜食乜, 有時會食少餐, 什至全日唔食野. 期間要自我反醒所做嘅錯事, 我地感到抱歉並檢討自己如何改善狀況. 17世紀嘅Ash Wednesday後,教友會著住著麻包袋以代替美輪美奐嘅衫, 更會用灰(ASH) 揸喺自己嘅額頭上㗎!


到咗而家呢個年代, 平常人都唔會禁食啦. 取而代之佢地會喺齋戒期間放棄一樣自己鐘意嘅野. 好似我咁,我就放棄咗飲LEMONADE, 我朋友有D就放棄食朱古力, 唔食含碳水化合物嘅野(有助減肥!), 有D就放棄玩自己鐘意野40日(如唔打機啦~)


我而家仍然堅持到㗎:)


 


1 comment:

  1. 哈哈,我信左教咁多年,真係唔知道有pancake party 呢樣野呀。你既卜真係好實用好有趣!
    [版主回覆03/31/2011 06:34:00]多謝支持:)
    老實講,香港嘅教會真係好港式, 有時做D唔做D...做咗但又唔知點解要咁做...-.-
    我第一次聽到PANCAKE DAY時都覺得好有趣呢~

    ReplyDelete