Saturday 26 March 2011

兒童學習手錶


呢隻錶係99聖誕時買畀歲嘅影曦嘅


呢種錶叫Time teacher ( Time teaching / time tutor) watch


係用嚟教小朋友睇錶㗎


我喺香港未見過(或者係因為我大鄉里未見過啦-.-)


用英文講時間同中文唔同, 多數係講quater past / twenty to 之類


呢隻錶嘅錶面有一半係深粉紅,一半係淺粉紅,就係用嚟畀小朋友易睇幾時用TO,幾時用PAST


喺一至十二嘅數字旁都有分鐘, 畀小朋友易讀到時間出嚟


個人嚟講覺得呢種錶好正~小朋友好快就會學識睇鐘


係唔錯嘅學習工具! 英國好多小朋友都有㗎~


(呢隻錶係TIMEX出㗎~)


4 comments:

  1. 真巧,我奶奶於聖誕節也買了一隻給我囡囡 (exactly the same!), 但粗心大意的我完全沒有留意旁邊的小數目字(可能老花看不清),完全不知道它有time teaching 的用途。多得你post上網介紹,我才知道它並不是一隻普通的手錶 (我那只得四歲的囡囡已有三隻真手錶,全是人送的....) ,到她長大一點我會要她帶這一隻,教她看時間。Thank you for sharing!!
    [版主回覆03/28/2011 06:58:00]唔洗多謝~
    又會咁啱嘅~囡囡咁細就有真錶戴~好幸福呀~
    影曦好鐘意呢隻錶, 而家連瞓覺都要戴住呀~呢種係好好嘅學習錶~

    ReplyDelete
  2. 好靚好仔細~~英國出品真係好正。
     

    ReplyDelete
  3. 係呀,而家D細路真係好幸福,卻變得不懂珍惜。想當年我十三歲,求媽咪買隻鐵達時手錶俾我,佢話無必要,我惱得離家出走了... 一個下午,最後都係不得要領。
    [版主回覆03/30/2011 06:04:00]係㗎~佢地好幸福㗎!
    唔同年代年代嘅小朋友面對唔同嘅問題.以前物質無咁豐富,未必溫飽;而家小朋友乜都有,但讀書壓力大-.-

    ReplyDelete
  4. 好正喎~香港有無得賣呢?
    [版主回覆03/30/2011 05:52:00]我唔知呀~我以前喺大陸嘅百貨公司就買過TIMEX嘅錶
    你搵唔到嘅,上AMAZON睇下:)

    ReplyDelete