Tuesday 15 March 2011

奶粉荒~我之見


睇新聞見到咁多人都話買唔到奶粉,真係好誇!!!

其實大家冷靜諗下,你地嘅小朋友真係需要飲奶粉嗎?

(我三條Q都係全人奶,係得影曦飲過幾個月奶粉)

喺英國, 一歲以上嘅BB都轉晒飲牛奶㗎啦(各國指引唔同,英國話一歲以上)
對牛奶敏感嘅會飲豆奶


一歲以下BB飲奶粉我覺得絕對無問題㗎,但一歲以後
奶粉真係唔係必需品


五歲以下嘅小朋友要飲全脂奶,唔係脫脂

Cows' milk: whole cows’ milk doesn’t contain enough iron and other nutrients to meet babies’ needs so it shouldn’t be given as a drink to babies under one year old. It’s fine to use cows' milk when cooking and preparing food for your baby. Semi-skimmed milk can be introduced once your child is two years old, provided they are a good eater and have a varied diet. Skimmed milk is not suitable for children under five. For convenience, lower-fat milks can be used in cooking from the age of one.




呢到好多小朋友都係一歲轉晒牛奶,唔好飲奶粉啦...成日要周圍撲有乜為?

小朋友唔飲奶粉一樣會健康成長

奶粉加咗咩DHA嗰D野,你估細路真係聰明D咁嘅咩
食咩奶粉始終唔及父母嘅陪伴同適當嘅啟發...
(我真係超級討厭奶粉廣告,誇張到C!!!)


...無謂助長D不法商人啦~

 

另外, 網友JANICE有題及過...

 

Yennie 其實唔只呢個問題架|(意指濕疹),d牛點先keep 到日日有奶?打激素,迫佢地不停懷孕,而且奶會令我們身體產生大量黏液,仲有好多好多原因架,好多書有講架,不過俾d 大財團禁出,牛奶廠和藥廠是同公司架

 

我都好認同.所以牛奶喺我屋企只係普通飲品. 小朋友想飲嘅先飲,唔會限死佢地每日一定要飲. 我嗰時試過同靖翹由人奶轉鮮奶,但佢唔肯飲,奶都戒埋(13個月).歲半去健康院同姑娘講佢戒咗奶都無問題. 佢仲要係喺97%條線以上㗎! 唔食奶都可以重得好好!
靖翹嗰時好似大人咁會食白汁芝士乳酪等...均衡飲食就可以
唔需要特登畀樽奶佢飲.牛奶可以係平日嘅飲品:)

當然呢D只係個人意見...見到咁鬼多人搶奶粉...撲奶粉, 真係必要嗎? 無謂貼錢買難受啦...

13 comments:

  1. Totally agree !! In Australia, we also suggest people give fresh milk to kids when they turn 1. They said buying formula = wasting $$, because once the kids turn 1, their body would change their diet, even you drink lots of formula, the kids can't absorb them all. I also prefer to give them cup instead of bottle, there is no need to use bottle to comfort the kids. (this point is just my opinion, no offensive  )

    ReplyDelete
  2. 我仔到一歲都會轉全脂鮮奶, 但你又唔好講到搶奶粉的人傻,  唔好忘記有好多都係未可以戒奶, 我都想日日係屋企做人奶媽媽, 唔駛返工~

    ReplyDelete
  3. 香港的奶粉媽咪十個有八個話自己冇奶(可能港媽係全世界最多冇奶的mami!)又要同日本災區搶奶粉,聽到日本救出被困兩日的四個月大bb.相信佢係母乳bb否則冇電冇水有奶粉都冇用實死啦。

    ReplyDelete
  4. 我係飲人奶大的...去到4個幾月個時阿媽話想同我轉返奶粉,點知我唔要,連人奶都唔飲,最後我阿媽唯有整"足"仔俾我食~最後我既奶齡只有4個幾月~~~ 我由細到大都唔鍾意飲奶,唔係成日飲,9唔9食下栗米片呀又或者整下甜品先用到奶,咪又係到今時今日好地地~我自問都唔係咁蠢同埋身體唔好姐...哈哈

    ReplyDelete
  5. Yennie, 多謝你另一番見解, 識多一樣嘢, 我個囡囡歲幾, 我而家仲鬼咁緊張每日要俾三歲formula milk佢飲, 其實最緊要均衡飲食....
    不過最慘既係奶粉荒最重災係初生奶粉, 嗰d冇人奶既媽咪真係冇咗奶粉唔掂架.......

    ReplyDelete
  6. 一歲以上嘅BB都轉晒飲牛奶㗎--> Same here

    ReplyDelete
  7. 響美國呢邊都係建議1歲以上轉飲全脂奶.
    "無謂貼錢買難受啦..." 我相信有部份一歲以下既bb仍然要飲formula的
    唔好講到好似餵bb食奶粉就好錯好唔應該甘....人奶係好,但formula亦未必完全唔好. 同埋唔係每個moms都可以餵到人奶. 正如我自己,因為身體有d毛病,醫生建議我唔好餵人奶...
    每樣野都有2面的~!

    ReplyDelete
  8. 有D個人護理店同超市,一個人限買3罐奶粉.
     

    ReplyDelete
  9. 恩祈媽咪 2011-03-16 10:42 香港的奶粉媽咪十個有八個話自己冇奶(可能港媽係全世界最多冇奶的mami!)----->這位媽媽真係同我諗法一樣,全世界得1-3%既媽媽唔夠奶當中有九成係香港。 d奶粉商好過份,世衛唔俾佢哋hard sell初生奶粉,佢哋就奶粉分2,3,4號,牛都唔會飲奶飲到5-6歲啦!!!

    ReplyDelete
  10. 我個仔而家都轉咗飲豆奶, 佢係過吓口癮咁要飲幾安, 咪照比佢飲囉!
    講番人奶嗰個問題, 其實有人奶ge有邊個媽媽唔想餵呀(有d真係唔想ge另計啦), 埋身餵嗰d直情又唔洗洗奶樽又唔洗去買奶粉, 不知慳幾多!
    可能香港d媽媽真係壓力大, 所以成為全球嗰1-3% ge無奶媽, 請各位人奶充足ge媽媽唔好覺得唔餵人奶嗰d媽媽係罪人咁, 我自己都好努力咁餵咗2個星期, 因為醫生話阿仔嗰時好黃, 要清楚佢每餐飲咗幾多奶, 所以我唯有泵奶出嚟餵, 咁樣泵咗2星期就乾塘啦, 最記得最後一次泵時睇住電視咁冇為意, 點知一望番個奶樽....血奶呀....我老公即刻叫我泵到出血就唔好再泵啦, 飲奶粉算啦! 所以我相信每個有心ge媽媽佢地已經盡最大努力去用人奶餵佢地ge BB!

    ReplyDelete
  11. 正如你咁講, 奶粉廣告真係洗晒D香港人個腦, 身邊D媽媽朋友, 好驚訝點解我2個囡囡都係食人奶, 佢地永遠都係同一個原因 "我無奶" , 即使係遠到我D長輩, 佢地都係話 "我都想餵人奶架, 但無奶, 餵唔到" ~ 香港人就係咁奇怪, 表面好有文化, 實際係一D文化都無囉~ 永遠都係搵 "籍口" 而唔去搵 "方法" ~

    ReplyDelete
  12. 我在BK關於內地人搶購奶粉的主題裡已提及可藉此推廣餵飼母乳並營造方便母親餵乳的空間(適用於所有人包括香港人和內地人)。 人類自古以來都是靠吃人奶長大的,不見得以前不會有聰明人誕生。只是現在不少香港人(其他地區我不清楚情況故不予置評)要不生活忙碌(例如需要上班)沒空閒餵乳就是相信奶粉商的廣告而不願為仔女餵乳。 希望讓更多香港人看見你這篇網誌,以推廣餵乳風氣。當然如果因為身體問題或生活忙碌而不能餵乳則另當別論。

    ReplyDelete
  13. 好認同 ! 咁耐先睇呢篇文章, 但完全同我而家嘅睇法一樣 !

    ReplyDelete