Saturday 26 March 2011

十三個半月的舒韻

眨眼間, 舒韻已經十三個月大啦


佢明顯比之前更明白我地講乜(醒咗好多!)


佢亦都大膽咗...大家睇下...


我都怯呀!



自己SIR落嚟無問題


(不過最近佢鐘意扒喺到SIR落嚟,咁佢一定唔會跌出嚟!我又覺得安全D無咁驚!)


我一向都係咁教3Q㗎~佢地細個時一開始就教佢地扒喺到SIR(腳落先)


一嚟安全D唔會跌出嚟, 二嚟可增強佢地SIR滑梯嘅信心


到佢地一路大大下佢地見到其他小朋友坐喺到SIR,自己就會試


好記得影曦同靖翹一識爬上樓梯,就會自己扒喺到SIR返落嚟,嗰時佢地一歲都無


之後到歲幾,佢地對滑梯有信心,慢慢就會試坐喺到SIR


唔洗心急教佢地,佢地READY嘅話一學就識



舒韻好鐘意玩紙袋.成日都會執野放晒D野入去


一玩就玩幾個字㗎啦~攪到自己好忙LOL



啱啱開始識玩叠叠杯


唔好以為佢咁醒叠到咁多!有一半係我叠㗎!


仲要係我順序畀佢先叠到咁咋


不過我覺得佢對手仔都幾定,值得讚賞:)



叠積木愈嚟愈叻:)



玩完仲識收野! 乖!!!



呢排佢好鐘意同靖翹玩HIDE AND SEEK


我陪佢一齊數,靖翹呢埋,我就同舒韻一齊搵佢


呢幾晚佢仲扮數,用手遮住對眼喺到"DA DA DA"咁數LOL


到靖翹數時佢又識走去窗簾後呢埋


真係笑死我~


佢而家行得好穩啦, 成日都想周圍行


有時行行下跌倒佢又再爬...但係我叫佢"STAND UP AND WALK"佢又識聽,真係會企返起身行㗎喎


小朋友啱啱學行嘅階段會成日行下跌下


做家長嘅見到小朋友跌梗係會心痛


但係希望各位唔好太緊張~佢地有咁矮跌落地,唔會好痛


佢地跌親, 就用口鼓勵佢地自己起返身就可以啦~唔好下下衝前去扶佢地起身


小朋友跌到要學識自己企起身:)


到佢地真係跌到好痛時小朋友先會喊~我地先會上前問好.


注意唔好用怪責嘅語氣, 亦唔好過度誇張令小朋友覺得嗰小小皮外傷好大件事


理想嘅係用平日講野溫柔嘅語氣去講,將大事化小:)


舒韻其實平日都幾乖


但係上幾個星期好扭計,完全唔似佢!!!...


因為佢出水痘呀!!!!!!!!!!!我遲D打返篇出水痘嘅BLOG先~


7 comments:

  1. echo越大越可愛~ 佢真係好叻女.
    [版主回覆03/28/2011 07:04:00]多謝~

    ReplyDelete
  2. 叻女 !
    [版主回覆03/28/2011 07:04:00]謝謝~
    好多謝你之前咁撐我呀~好感動呀~

    ReplyDelete
  3. BB So Q~
    [版主回覆03/31/2011 06:18:00]THANK YOU XXX

    ReplyDelete
  4. 真係好叻, 我囡囡13個月仲係擲擲擲!!
    [版主回覆03/31/2011 06:20:00]個個小朋友發展歷程都唔同~無得比㗎
    我有朋友嘅小朋友一歲己經識講好幾個單字
    舒韻只係會講DADADA~
    各有各長處:)

    ReplyDelete
  5. 我個仔13個月都冇咁好耐性.. 好叻女啊, 駛唔駛train 的?
     
    [版主回覆03/31/2011 06:18:00]我又無TRAIN佢嘅耐性呀
    平時放D玩具喺地下由得佢自己玩
    無開電視, 我就做家務, 佢就會自娛搵野玩
    唔知咁算唔算呢~

    ReplyDelete
  6. Hi, it's my first time leaving message here. I also have a daughter who just turns 10 months old. Reading your blog really gives me ideas how to take care of her. Your girls are very cute and your little one is so smart that she knows a lot of stuffs.
    [版主回覆04/08/2011 08:04:00]THANK YOU!
    其實佢另係錯覺~我只係寫佢叻嗰D野出嚟LOL

    ReplyDelete
  7. CreativeContagion2 November 2012 at 01:41

    請問點樣教佢玩完收返埋d玩具?要唔要特別train?

    ReplyDelete