Thursday 24 March 2011

私有化

大家見到我之前提及會將呢個BLOG私有化~


不過大家唔洗驚~其實會到而家個BLOG無咩分別


呢半年嚟我都已經好少POST三個女嘅相上嚟(除咗舒韻記~)


就算係嘅我只會POST側面~睇你點認我d女!


我連大頭相都轉埋:)


我只係會將前有我D女相嘅舊POST私有化


D人唔知頭唔知路就話我任意放D女嘅相上網


其實佢地又唔係我長期讀者,又細心無留意我D POST,又點會知道我近呢半年己經無放佢地相上嚟呢? ~我只係覺得佢好好笑LOL


我之前都講過,以前我主力係記三個女嘅生活,但而家轉咗型...唔會點要佢地嘅相


但以前嘅POST要續個去私有化真係要花相當多嘅時間!唯有係得閒續D續D咁轉


總言之...私有化後同而家大家睇到新嘅野無乜大分別


只係唔想POST D女個樣出嚟畀D"有聊人"嚟評頭品足LOL(我受得起㗎~不過覺得對D女唔公平囉!)


請大家繼續支持上多D嚟呀~~~


 


10 comments:

  1. support ...
    [版主回覆03/28/2011 07:07:00]謝謝支持:)

    ReplyDelete
  2. 尊重你的決定,不過我有D唔捨得3Q......
    [版主回覆03/28/2011 07:08:00]做乜鬼唔拾得呀你
    你有我FACEBOOK,成日都有得見啦~

    ReplyDelete
  3. 支持呀, 我都係只有朋友才看到~
    [版主回覆03/28/2011 07:11:00]我而家POST出嚟嘅野都唔係太私人嘅野嚟嘅
    都係講下英國生活嗰D野, 所以我真正要私有嘅係以前寫落嗰D BLOG呀~
    我喺FACEBOOK D野就好C人,所以上晒鎖~朋友先睇到~

    ReplyDelete
  4. 其實擺個女d相出黎有乜問題,嗰d人真多事,真係唔明佢地的動機.
    呢個世界原來咁多黑心的人.
    [版主回覆03/28/2011 07:20:00]其實問題係在於我個人
    話晒又唔係公眾人物, 貼D相出嚟跟住喺街畀人點相都幾驚㗎!
    外國有好多擄帶事件. D 擄子佬會喺網上搵到小朋友相, 睇到佢平日做咩, 知佢喺邊住, 會跟踪佢地. 只要做家長嘅一個唔留神, 個陌生人走嚟同個小朋友講話係佢父母朋友(佢會講出佢知道小朋友之前去邊做過D咩以得到小朋友嘅信任), 佢父母話叫佢跟人地去玩...就咁就好輕易擄走咗D細路啦! 你話係咪危險先@.@
    不過貼相出嚟無諗過會畀人插@.@有聊嘅人真係乜都可以插人一餐

    ReplyDelete
  5. I totally agree with you.  I spent sometimes the other night reading those stupids comments made by nonsense people.  These people are purely wasting people's time and they just want to upset and annoy you.  What is the point???? They want to make other's life tough.  Irritating!!! Just neglect them.
    [版主回覆03/28/2011 07:24:00]哈哈!我都無理佢地啦
    我無咁得閒同佢地癲~呢個世界仲有好多值得我去做嘅事
    我都係花時間喺我認為重要嘅事上咪仲好~
    佢地連人生重點都放錯咗喺人地身上,只覺得佢地可憐! 如果佢地有小朋友嘅...我戥D小朋友可憐!個亞媽居然花時間喺我呢個陌生日身上都唔花時間喺佢地身上...慘慘慘!!!

    ReplyDelete
  6. 我都將我個blog私有化咗架啦, 不過都係私有化咗個仔ge blog, 又係廢事放咁多相比街外人睇, 以前成日喺街有人走埋嚟"相認", 好怕!
    [版主回覆03/31/2011 06:28:00]認同認同:)

    ReplyDelete
  7. support you always.   But I will miss your three pretty daughter.
    [版主回覆04/02/2011 06:14:00]咪唔捨得啦~大家都明,咁係為咗保障佢地C隱啫~好事嚟嘅:)

    ReplyDelete
  8. " 外國有好多擄帶事件. D 擄子佬會喺網上搵到小朋友相" 看到這番話我想離題一講,在不少香港人心目中這類事情只會在內地發生。 網上世界很多人都不過是"鍵盤戰士"而已,只會"網上兇狠,出街xx(兩字為粗口)",實在不用因他們的言論而令自己不快。 我尊重你的決定,只是對從此再看不見關於你女兒的網誌感到依依不捨,以及盼望你會把我加入為好友以讓我可以繼續看有關的網誌(決定權在你手,我會尊重你的決定)。 總之記住,你過往至今的做法是沒有問題的就好了。

    ReplyDelete