Tuesday 22 March 2011

鎖匙


呢條鎖匙係咪好有份量呢~真係超巨型!


條係教堂嘅鎖匙嚟㗎


呢間教堂有二百幾年歷史,我估呢條鎖匙都差唔多有二百幾歲掛~


英國嘅鎖匙同香港嘅有D唔同.呢邊好少人用電腦匙㗎


中間嗰條係門匙, 喺呢邊好普遍㗎~


*****


鎖匙可以解鎖,但人嘅心鎖係唔可以用鎖匙解開嘅


我遇過幾個經歷日軍侵華嘅"憤怒老人"


佢地全部都好平易近人,鐘意同人傾計.


但有一位婆婆起日提軍侵華時,仍然激動落激,語氣沉重!


佢嘅憤怒我完全感受到...過咗咁多年仍然未能忘滅心中嘅怒火


聽完佢講佢嘅身世後-由出生顯貴,家有八兄弟姐妹到家園盡毀家散人忘,更睹到自己母親因扎腳+咩住妹妹失足跌落池塘...再被騙被賣豬仔做人家妹仔...一生捱盡苦頭...全因為日本人


佢嘅憤怒我可以理解. 但同時我覺得可惜嘅係佢睇唔開,睇唔到當前兒孫滿堂嘅幸福, 活在從前痛苦回憶當中.


亦因為佢,令我領略在寬容待人嘅重要. 我希望我離開呢個世界之時記得嘅野都美好嘅. 我唔想到臨離開嘅一刻,都記住邊個對我唔好,邊個對我唔住.咁做人實在太辛苦...


呢排遇到幾個唔太鐘意我做事方式嘅人"留言相勸". 目的何在? 不想猜度. 但願佢地嘅憤怒之心可以遠離佢地, 花更多時間當前佢地所愛之嘅人, 將快樂之事加倍放大~解開心鎖~:)


3 comments:

  1. 支持你! 努力

    ReplyDelete
  2. 不需要埋會吧!你一早說過只是分享心得,我會支持你。
    [版主回覆05/10/2011 07:19:00]你有心啦~我無事喎!我睇得好開㗎:)係有D人太執著啫!

    ReplyDelete