Monday 21 March 2011

祝福日本


日本地震後嘅呢個幾星期,我今日都追住睇新聞. 心內的確難過


走過櫻花盛開之小路, 想起人生是何其短暫.


人生雖短暫,但可以很燦爛


我們需以有限之時間,發揮人性無限之光輝


呢點可以喺"福島五十"的五百人充分體現到.


希望主能聽到眾人之禱告, 誠心祝福日本.


***


比起災民嘅困苦,我呢幾日遇到嘅事其實係幾微不足道呢!


多謝各位支持,好同唔好嘅留言,我全部都有睇~不過我要遲d先覆...


我完全無唔開心喎~有人袋錢入我袋,我高興都嚟唔切呢~


我仍然會發揮正能量:) 企硬,唔會衰畀人睇嘅~


3 comments:

  1. Yennie, 好想睇你寫的blog,繼續努力,我地都一齊誠心祝福日本!

    ReplyDelete
  2. 祝妳一家人生活愉快...

    ReplyDelete
  3. Yennie, 我都祝福你同你家人每日都開開心心, 唔開心架事就唔好記住啦~

    ReplyDelete