Saturday 12 March 2011

macaroon

今次整嘅macaroons, 我係跟呢個食譜整㗎



焗爐預熱至160度


先將糖霜同杏仁碎撈埋一齊,過篩


蛋白加少鹽打起,再加埋砂糖同自選嘅味道(我揀咗檸檬同雲尼嗱)



我分開咗一半,兩隻唔同色唔同味:)



屋企無PIPING BAG嘅,可以好似我咁...


用個三文治咁套入個杯到入個MIXTURE落去:)咁入易好多㗎


(後來發覺個咀太細,吱得唔靚! 要個咀夠大先會吱到個圓出嚟.如果大家唔想專登買IPING BAG同咀,可以好似我咁...用個三文治入MIXTURE落去,再剪隻角就吱到!)



吱落牛油紙到


吱完放入焗爐焗15分鐘左右


再加FILLING就係咁㗎啦~


我用咗BUTTER CREAM ICING做FILLING:)


整咗D MINI嘅



心形嘅



普通嘅...



 


1 comment: