Monday 2 August 2010

舒韻陪我去電髮

話說星期六老公終於得閒睇住三個女,我就極速去咗剪髮
剪短咗...發覺真係唔係好掂!
因為我天生有少少鬈毛
唔夠直...後面唔係好得
所以今日我帶埋舒韻出去同我一齊電髮
無計啦,仲每4個鐘一次咁餵緊人奶
電都要4個鐘啦~所以一定要帶佢囉
尋日表姐,表姐夫,Gawen,表哥同表嫂嚟咗我屋企攞bb野
我畀咗張我好鐘意嘅single BB車連carseat佢地
所以我而家得返呢架士的車同孖車咋
加孖車我諗我都要臨走前賣咗佢啦~
我電緊髮
有人好悶
我抱咗佢出嚟玩~
對住塊鏡﹣>佢以為有第二個BB同佢玩呢!玩得好開心!
電好啦

請唔好介意我鬧雞同我勉強的笑容-.-

好似簿咗d...唔緊要啦!
留長應該會好d嘅~

No comments:

Post a Comment