Thursday 12 August 2010

靖翹勁充實嘅三歲生日會@陶畫籽Art Pod


2010年8月9日


首先...多謝咁多位嚟靖翹嘅三歲生日會


靖翹嘅三歲生日會,我地喺陶畫籽攪~係Art Party嚟㗎!

我地今日嘅節目有畫面、揸指甲、畫acrylic 畫、同鸚鵡姐姐影相、切蛋糕、畫Tee shirt、打pinata...好忙嘅生日會呀!!!

完全無悶場~所有feedback都好好,大家都好鐘意今日嘅節目

有D家長仲話係佢地去過最開心、最多野玩嘅生日會呢~!



我都係第一次喺離屋企咁遠嘅地方攪生日會

以前一係喺屋企攪,一係喺會所

所以今次生日會吧準備功夫好多野都要假手於人


多謝我媽咪、C浩同我個妹同我老公~
我媽咪都忙咗好幾日,又幫我整蛋糕、set場、買料、教畫畫同畫衫~
c浩畀咗個咁正嘅場我攪生日會,又幫我班咗張公主櫈同微波爐返嚟~
欣欣又周圍幫我shopping,買party bags同整手工嘅野(可惜最後係無時間整-.-SORRY!),又幫手佈置set場~
我老公都忙咗成朝煮野畀大家食!
以前生日會前忙得好緊要
今次已經算無咁忙,但好似整野食咁因為唔喺屋企整,攪到我無乜安全感-好多野都唔in control>.<,整唔到D wow wow聲嘅野食畀大家><請唔好見怪!



一早起身,靖翹拆咗份佢前幾日喺迪士尼自己揀嘅生日禮物﹣城堡先!

未換睡衣就玩玩玩!

好多野攞~決定打的去art pod(識我嘅人都知,我唔鐘意打的!你話幾難得我會打一打呢!)

我一話影相,大家一齊扮瞓覺


一到陶畫籽,攬攬生日會攪手﹣婆婆先~

(欣欣ee忙終佈置~唔該晒!)


影曦勁愛太婆(佢自己講㗎!)

一定要攬攬


陸續開始有小朋友到啦~

各位都叔上個彈床~等開始


女仔排隊揸指甲(唔該晒欣欣!)


同埋畫面(呢樣梗係等我嚟啦!)


幫恩祈畫面~佢真係坐得好定呢!

佢第二次畫咋!

上次佢都有少少怕,初初只係𣀳畀我畫手,之後佢見到靚,先畀我畫佢塊面咋~


我喺迪士尼見到呢幾款"公主face painting"

要成$80一次@.@

今日可以同D小朋友畫畫畫~如果咁計~我會賺唔少!呵呵!


影曦同Stephaine成日都要一樣嘅野,連face painting都係!

孖女兩個都要藍白色嘅face painting



小朋友嚟個大合照~(不過都係未齊人㗎...)


開始畫畫啦~


你睇佢畫到@.@


鵡姐姐到場助慶


切蛋糕啦~


跟住一人畫一件T-shirt~

女仔個個都係畫皇冠~



畫完T-shirt

重頭戲,Pinata出場!

喺呢個時候我派party bags...


靖翹喺daddy嘅幫助之下,打爛咗Belle

糖四散...

個個小朋友都忙住執糖!


大家玩完...可以攞埋畫好嘅畫同T-shirt走~

好充實嘅一個生日Party呀!

返到屋企,靖翹仲好回味...佢最記得嘅係畫T-shirt、切城堡蛋糕同打個Belle Pinata!!!

靖翹三歲啦...佢終於成為一個Big Girl啦!!!

好攰好攰...返到屋企,我一餵完舒韻就瞓咗啦~



更多相喺呢到...

http://www.facebook.com/album.php?aid=240300&id=654084318&l=0836ab56ff









No comments:

Post a Comment