Wednesday 4 August 2010

畀人點相

呢排成日畀人點相﹣>有時我帶少個女落街,都會有d三唔識七嘅人走嚟問,仲有個呢?

自己落街買野時,就會有人問:𠲖~你今日咁輕鬆嘅!

估唔到咁多人認我地


其實今次出呢個post,仲想講下...見面

好多人都會喺facebook到留言話想趁我走之前見下面

老實講...可免則免

我唔識點當面拒絕人

所以次次人地問起我都會避免回答


點解?

相信上次有個BK媽咪畀人擋肚單野大家都知

人地喺網上可以整假A/C,post人地嘅相,post埋假資料,我地係無法查證嘅

我一諗起呢單野就怕怕

呢到咁多人我相信絕大部份都唔會咁做,但有時d野真係唔知咁清楚㗎嘛...

另外,喺上年某晚,有個媽咪推住架BB車上咗嚟我屋企,話有睇開我個blog,想同我做朋友

我相信呢位媽咪係絕對無惡意嘅,亦只係想大家交個朋友

但係咁亦都話都畀我知...居然一個blog就可以畀人搵到上門

呢樣係我驚嘅地方

有睇開呢到嘅人都知我住東涌映灣園

映灣有五千幾個單位,我真係估唔到會有人可以知我住邊一個單位!

問返管理處先知原來嗰位媽咪係住呢度嘅,佢同下無服務大堂D人傾傾下就知我搬咗去邊咗邊個單位

我無正式向管理處投訴,唔想攪大件事

但真係估唔到,咁同下面d人傾兩句,就會畀到住客資料人地

咁要用八達通doo幾多次先入到嚟都無用啦

所以...


如果人地真係想同我見面嘅,我都會約一大班人一齊

相信咁會安全D

希望大家唔好介意我嘅警介心

亦希望呢位媽咪唔好介意我講呢個case出嚟同大家分享

我只係計對管理處,唔係針對嗰位媽咪呀!


No comments:

Post a Comment