Saturday 28 August 2010

適應期

嚟咗英國都己經有4日啦
有無吾習慣?其實真係無
除咗第一晚瞓瞓下醒咗,定咗一定、驚咗一驚,因為吾知自己喺邊外
其餘時間都好自在
話晒之前都同6299住左兩年半,大家都知道大家嘅習慣
相處吾係問題
好多野大家都可以開心見成咁講
雖然只係返咗嚟幾日,但自己好似無離開過咁
而家住緊呢間屋係6299為我地搬返嚟而另外租嘅
佢地星期一搬,我地星期三到
但我地到時所有野都準備好!
完全吾似啱啱搬嚟嘅
影曦同靖翹一間房,都係瞓碌架床
房內有晒玩具!仲有少少佢地表姐留畀佢地嘅衫
老公嘅4個家姐個個都為我地返嚟做咗好多野!
大家姐搵咗carseats畀D女,送咗兩個熊仔放喺佢地床到,又借咗張cot bed畀舒韻
二家姐準備咗兩個禮物袋﹣𥚃面有幾件新衫、褲、睡衣、襪、校服(勁周到﹣>到左嘅第一晚我太攰吾想拆行李搵要用嘅野,呢個袋內嘅野大派用場!)
三家姐嚟咗接機,送咗一人一個公仔畀三個女!仲送咗架孖車畀我地!仲有BB衫同舒韻玩嘅玩具
四家姐就幫手搬屋。佢最了解我同三個女嘅習慣
係佢幫手擺我地房內嘅傢俬。佢仲知我平時點將D女嘅衫分類放,我到前己經放好晒!佢又知我D女鐘意食Nutella,專登叫99買定
真係好感激各人為我地所做嘅一切

喺香港時有屋企人同好多好朋友幫手
過到嚟有6299一家幫忙
真係好好彩!好多謝大家!!!

好啦,講下其他野先
除咗第一晚D女晏咗瞓外,佢地第二晚己經照常7點上床!
佢地己經無時差!超勁!
三個都一覺瞓到大天光,無醒過!

呢幾日我都無食過飯
我地都無吾習慣
遲D得閒先同大家分享下我地平時食D咩啦!

5 comments: