Thursday 19 August 2010

搬屋宣言

聽日就搬,然而我仲有超級多野未執!

今朝一班好友相約食早餐,諗住佢地食完上嚟同我清下D玩具
點知佢地個個唔止幫我清玩具,仲幫我手pack箱!!!

真係超級超級感激一班好友相助~

Macy,Yuki,Anita,Mandy,Carol,Elaine...係咁幫我pack箱!!!

仲包好晒廚房嘅碗碟

多謝各位既體諒,肯義務幫我keep住d玩具一年!

無論係精神上同體力上都對我作出無限支持!(斃!又喊左出嚟!)

真係真係好感恩,有一班咁好咁幫得手嘅朋友!
同埋我唔會唔記得Joey,Mandy同Bowie喺我精神上都好支持我,幫我代禱

唔該晒欣欣同媽咪幫我睇住影曦同靖翹一晚,等我地可以專心執野!!!

呢個都係好大忙嚟㗎~~~

呢幾日都好stressed,多謝老公令我冷靜,無咁緊張


特別多謝yuki借出地方畀我擺野!!!

(呢樣野真係令我放低左心頭大石!!!我真係安心左好多!yuki,我無言感激!!!仲幫我由日頭pack箱pack到晚!!!我真係唔知點多謝你同你老公!!!)


好啦!我要繼續努力啦!88 xxx

3 comments:

  1. 好唔捨得你哋 我會好掛住你哋!
     
    [版主回覆09/11/2010 04:46:00]Miss you and Yankie too xxx

    ReplyDelete
  2. i miss you so much!

    ReplyDelete
  3. 琴日我老公返屋企時見你地係太湖, 返到屋企話我知見到你地呀.........
     
    [版主回覆09/11/2010 04:47:00]Really... I didn't know:P

    ReplyDelete