Tuesday 24 August 2010

離港+上機+初抵步(with photos)

5點幾就起咗身去機場

Mandy有喺屋企樓下送我地,多謝晒呀!

Yuki老公更車我地去機場!真係麻煩晒yuki一家多日嚟嘅幫忙!

媽咪同欣欣都有嚟送機

我地今次坐air new zealand,早機!(同小朋友搭長途機,梗係搭夜機好啦!但係我地太遲book,只係book到呢班)

今次真係要畀好多個讚air new zealand呀

我寄咗4大件件件都差吾多23kg嘅行李(好多謝yuki幫我執行李執咗成個晏晝執到件件行李都無超重!超有技巧!我同yuki真係要寫返篇“執行李的藝術呀!)

手提行李4件,再加一架士的車

地勤小姐見到我咁嘅境況,問洗吾洗幫手

我答...有就當然好啦!

就係咁7點半我地就喺櫃台等,有位air new zealand嘅服務員帶我地入閘


(勁吾手舍得老公!!!)

跟住呢位服務員真係好SO

過關check行李全部吾洗排隊

我連自己坐邊班機、去邊個閘口都吾洗知,怒跟住佢就得啦!

一上到機,有成兩三個空服跟住我,幫我放行李

lol有一半嘅空服都係男㗎!

今次呢班機嘅型號係777-200

一行有9個位3-3-3

第一行每三個位前可放一個BB籃

(之前坐過Virgin嘅747

一行有8個位2-4-2

中間嘅4個位可放兩個BB籃)

我當然係坐第一行

好多legroom!正!

起飛無耐,我想同舒韻換片,有位空服問我係吾係去換片

我話係,佢就走去攞兩條片同一支baby nappy cream畀我!

仲帶我去最大嘅廁所換片

呢個時候兩個女己經喺到狂睇電視

我想餵舒韻佢地又攞整熱咗嘅baby food我(我上機前買吾到baby food,但我知機上有,所以問佢地攞)

真係好服務!!!

上機嘅行李中,我帶咗大量小食同少少玩具,仲有填色簿

舒韻一喊我就餵奶,兩個大嘅一嘈就畀糖佢地

就係咁,我捱過咗漫長嘅13個鐘

到差吾多落機時,有空服走嚟問我可吾可以抱下舒韻

舒韻就係咁畀人抱咗去同班空服玩

佢地個個都讚影曦同靖翹乖

坐後面嘅一位太太都幫我抱咗舒韻一陣,話畀個break我!真係好!

結果:

舒韻瞓咗7個鐘

靖翹瞓咗2個鐘

影曦無瞓過!

我仲擔心緊影曦太攰,吾會幫到我攞行李時...

佢問我可吾可以畀佢拉紅色嘅喼!

影曦真係生性!

落機啦!有位空服帶住我地行,幫我攞住兩件行李

不過過咗關後,佢就有野做要走先T.T

結果我咩住舒韻、咩住兩件手提行李、拉住兩件行

影曦就推BB車,推住靖翹行

好不容易去到攞寄倉行李

靖翹吾肯幫手、影曦話想推件白色行李

就係咁...

靖翹兩手fing fing走出閘

我就一手推住一大車行李,一手推住BB車

影曦就推住件行李咁出現喺嚟接機嘅99同三、四姑奶同佢兩個小朋友面前啦

好不狼狽!!!

(後來毀發現,我攞漏咗件行李!)

由於天氣差,99揸咗三個鐘車先返到屋企!

靖翹又喺車上嘔1

返到屋企都己經8點幾

我地坐陣就放晒佢地瞓...

3 comments:

  1. Wow......Yennie, you really impressed me!!! after reading your blog, i can only think of this phrase 'nothing is impossible"!!!! and 能人所不能.
    [版主回覆09/11/2010 04:58:00]Thanks! but I don't really deserve a "wow". I can do it only because I had to!

    ReplyDelete
  2. You are superwoman "supermom" wishes all the best to you and your babies
    [版主回覆09/11/2010 05:00:00]I am not that super.
    If you ask me did I want to do it? no!
    but I had to do I so I did>.<
     

    ReplyDelete
  3. 做左媽媽,真係要變身surper woman先攪得掂呀! 你好利害,一個人帶住3個小朋友,攞住咁多行李去一個咁遠的地方!
    [版主回覆09/11/2010 05:05:00]I really don't like moving countries-.-
    lots of luggage to take!
    ppl must think I am mad!-.-

    ReplyDelete