Wednesday 21 July 2010

恩祈嚟咗我地屋企玩~+一家人去睇Toy Story 3

約咗好耐...
終於都約到恩祈嚟我地到玩啦!
我只係影咗一張相~因為Elaine攞咗部大機出嚟
佢影d相一定好靚啫!
我地約咗十點去食早餐(唔好意思-.-我住得咁近都遲到...)
之後去咗會所玩
再上嚟我地屋企玩+食lunch呢
估唔到第一次約埋一齊玩,影曦就同恩祈friend到咁喎~
恩祈好乖巧,又斯文
十足媽咪咁~有晒媽咪嘅優良遺傳~
佢地三個女仔一齊玩~非常和稭
我同Elaine坐喺到傾計,全程都唔洗理佢地點玩
傾得好暢快!
一家五口去睇Toy Story 3
本來無諗過帶舒韻㗎
我老公想帶影曦同靖翹去,但係呢排靖翹玩野,好黐我喎
我老公就話帶影曦去咋
靖翹係超鐘意toy story㗎~所以我好想靖翹都有得去睇
結果咪一家人入晒去睇囉
舒韻第一次入場,全程都無喊,又無瞓過喎!佢真係睇晒㗎!
之前舒韻去咗影曦學校個兩個半鐘嘅畢業禮都無事
所以今次先帶埋佢去囉~

你睇~只係搭電梯上戲院,靖翹已經超興奮

佢一路睇一路擺住佢個招牌笑容!好可愛!

影曦真係一家好好嘅大家姐~
成日都會同妹妹玩
佢話帶舒韻大個,佢會教晒佢識嘅野畀舒韻識喎~

2 comments:

  1. 好開心可以一齊玩^^
    妳三個女至係頂級乖女
    [版主回覆07/26/2010 19:55:00]頂級乖女?太誇獎啦 佢地大部份時間都乖,但都有唔聽話嘅時候㗎~ 不過就好易擺平囉~

    ReplyDelete
  2. 女~~~ 幾時都係乖d
    [版主回覆07/29/2010 18:22:00]唔知係咪呢~我都未生到個仔~無得對比~

    ReplyDelete