Tuesday 27 July 2010

James' Farewell party(黑雨中度過!)

James一家星期六就要搬離東涌啦
Joey喺東堤會所攪咗個farewell party
今日真係好多好多小朋友到呀!
希望Joey一家搬咗後,快d適應新生活啦~

我負責今日嘅蛋糕
係用60個cupcakes砌成嘅火車嚟㗎!
點咗蠟蠋,個個小朋友都有得吹!
由於尋晚整咗兩打後先發覺唔夠cup cake case
所以我今朝拿拿淋落街買,再焗咗三打!
影曦幫我裝飾㗎
靖翹負責幫我清潔個碗~
she loves licking the bowl!
今日嘅野食,係我地三個負責㗎!
James婆婆整中式野
我整蛋糕
Mandy整西式野!
Mandy幫我抱住舒韻時
舒韻無啦啦攞住人地個杯係咁啜!勁攪笑@@
靖翹擺晒pose,叫我同佢影相@@
小朋友坐定定玩遊戲!
pinata出場啦!
老友鬼鬼
祝你地四個友誼永固(加埋舒韻五個啦!)
無論你地我地搬咗去邊~都咁好朋友!
靚媽Yuki & 舒韻
Party後我地去咗playroom到玩
呢到又幾好玩喎!
靖翹咁sir嘅時候~好似條魷魚咁呀~~~
小插曲:
開開下party,黑雨!
會所職員會要成個會所閂門喎!要我地離開!
我地O晒咀!
橫風橫雨,咁多個媽咪同小朋友,你仲叫我地走?!
...但係我地無理繼續party玩遊戲
之後變返紅雨我地先無再畀人趕咋!

我出門口時無雨,乜都無帶
好彩老公喺屋企~叫咗佢嚟救我地
佢攞咗BB車嘅raincover畀我同埋影曦嘅雨褸
我地撤退時細雨咗~無咩點濕

返到屋企,老公煮咗餐勁野~
佢話會畀個surprise我
佢買咗我鐘意嘅煙三文魚
加檸檬同蛋黃醬~勁好味!
佢仲整咗雞全翼同熱狗~^.^~
正!

1 comment:

  1. 你老公好sweet + 體貼啊~
    [版主回覆08/04/2010 23:40:00]一時時啦^.^

    ReplyDelete