Monday 26 July 2010

映灣媽咪聚一聚之曲奇篇

一班媽咪同小朋友嚟咗我地屋企~
10個小朋友+2個BB
玩玩具~大食會~整曲奇~dressing up~face painting
我都玩到好攰呢!
一班小朋友啱啱嚟到我屋企
玩陣先~要等齊人先開始嘛!
影曦好朋友康晴(Stephaine D三七面相真係好正!)
個個都爬咗上影曦張碌架床到玩呢~
恩祈抱住舒韻
一人整一樣野食~大食會!

靖翹餵薯容畀舒韻食
恩祈又走過嚟同舒韻玩啦~
開始整曲奇~個個都有幫手㗎!
個個都好專心呢!
整曲奇實況﹣>亂!
等緊曲奇焗好時,個個都dress up~
焗好啦!
唔係咁靚,但好好味~唔太甜!
恩祈第一次接觸face painting
所以佢初初唔敢畀我畫面
所以我幫佢畫手先呢!
之後佢就敢畀我掂佢塊面啦~
佢坐到好定呢!
畫好啦~

之後我地仲去咗食埋tea先買餸返屋企
我攰到C~
希望班小朋友玩得開心啦!
今晚仲要焗蛋糕
我要努力加油!

1 comment:

  1. 辛苦晒妳,再一次講多謝!
    相信每個人都好開心,真係唔捨得妳同三個乖女。
    [版主回覆08/04/2010 23:39:00]唔好咁講~ 係你地畀面啫~ 大家開心就得啦!

    ReplyDelete