Tuesday 6 July 2010

去觀塘領獎

上星期收到個msg話:
多謝閣下參加由星島新聞集團EDUkids及香港有品運動舉辦之『表揚爸爸大行動』與爸爸最窩心照片比賽(網上熱選組),現特函通知,閣下的參賽作品是EDUkids Facebook專頁內獲得最多「讚好」的10位參賽者之一
估唔到我submit咗張相,post咗一次出嚟就攞到!真好彩!

個頒獎禮喺觀塘
要點半到
所以今日我早咗接影曦放學
推咗孖車出去觀塘
我叫咗欣欣去幫我托車
好彩咋
如果唔係我又要咩住舒韻托車落樓梯㗎啦@@
唔該晒欣欣!!!

我唔想上台㗎...
靖翹又話要上
結果我畀影曦拉咗我上去@@
呢張就係我post上網嗰張啦!


No comments:

Post a Comment