Friday 2 July 2010

欣欣同小寶嚟咗探我地~

欣欣而家放佢嘅悠長假期lu~
今日特登嚟咗接影曦放學
影曦今日學校有生日會呀~所以著到成個仙子咁
小寶都嚟咗,我地一齊去咗食壽C
我一個星期內食咗兩次呢!
靖翹個頭箍我今朝整㗎
佢戴咗好幾個鐘㗎!

我未見過佢戴一個頭cool戴咁耐㗎!
我諗佢鐘意掛
食食下飯,巧遇影曦好朋友~
佢係隔離班㗎
但係唔知點解影曦同佢咁老友
成日一見面就攬頭攬頸呢!
我覺得佢同影曦都幾似樣㗎>o<
不過佢對眼淺色D同埋佢白D
返咗屋企後,我地又再出過去東薈城
去咗個噴水池到玩~
巧遇孖仔~(啡色同綠色衫嗰兩個)
不過佢地無地落場玩><
今日個地下真係超熱呀!
如果各位想嚟,記住check下個地下熱唔熱先畀小朋友亦腳落地呀!!!
我千叮萬囑我兩個女,記住行有水嘅地方,咁先唔會辣腳㗎!
就算無太陽,都可能有地熱,儲咗喺個地下到㗎~

今日我特別畀咗帽佢地戴,咁d水撻落佢地時唔會咁易入眼
雖然上次佢地無戴,d水入晒眼佢地都唔介意,但係我諗戴咗會舒服d嘅
*下次我會攞頂舊d嘅帽,呢兩頂係佢地飛弗,唔想再整污糟!

2 comments:

  1. 你好呀,路過打個招呼,歡迎多D黎我個BLOG呀~!^.^
    [版主回覆07/08/2010 02:18:00]哦

    ReplyDelete
  2. 我都想玩下水呀!好爽
    [版主回覆07/08/2010 02:19:00]都真係幾爽㗎! 呢排咁鬼熱 咁玩啱晒! 你可以喺屋企開個水池畀一一同心心玩啦~

    ReplyDelete