Saturday 24 July 2010

窩蛋豬肉煲仔飯

好味煲仔飯~
窩蛋豬肉飯(今日屋企無免牛-.-)
材料:
蛋  一隻
免豬 1/4磅(加豉油糖粉)
飯  一mug
蔴油 少許

製法:
米加麻油,等每粒米都沾上少少蔴油,香口好多!
加米同水落個煲仔到,冚蓋
開大火煲去滾,閂至細火煲至收水
到差唔多熟時先加餸(視乎你煲咩煲仔飯啦!)
加免豬冚蓋
到D豬肉熟晒,再加隻蛋~
再淋李錦記煲仔飯豉油~正!!!
仲要有少少飯焦!yeah!
我同d女清晒一煲呀~

返到英國我又要過無飯煲嘅生活
以前我足足用咗一年時間先掌握到點唔煲燶飯!
睇嚟我又要咁煲飯過日子啦~


今日影曦同靖翹都有幫手煮㗎~
D色係差咗少少囉
下次都係用返牛肉好d~

1 comment:

  1. 你無講到最重要既 "米 & 水的比較" 呀!
    其實可唔可以買個飯煲仔過去用呢? 有米氣, 感覺好d呀
    [版主回覆07/28/2010 23:33:00]我向來煲飯都唔會量㗎... 唔夠水咪加囉 我諗一mug米,兩mug半水咗右啦 我唔會買飯煲過去 我湊住三個女已經好多野攞啦~無咩必要就唔攞啦 同埋影曦兩歲前我地都喺英國生活嘅,嗰邊薯仔好多食法~ 唔會食到悶^.^

    ReplyDelete