Thursday 1 July 2010

去孖女屋企+送婆婆機

等咗三星期,孖女終於返嚟啦!
今日鏟咗上佢地屋企玩^^
靖翹"行禮"
去咗送婆婆機
我今日一個帶三個出街
諗住唔帶BB車㗎啦
因為我地去咗孖女屋企後直接去機場,所以無帶車
走時真係唔掂...靖翹好攰好躁呀
我問咗macy借BB車
我就帶咗架single嘅combi出去
影曦同靖翹係咁話要坐
我自己咩住舒韻
去時靖翹坐(因為佢喺車到瞓咗),返時影曦坐(返嚟到影曦喺車到瞓咗)
去時影曦都肯行,但返時靖翹一落車無得坐車一路行一路喊到返屋企
好輪盡下...
下次我都係推返孖車,唔洗煩!
今日好好天~
好靚嘅日落呀
好鐘意住東涌
可惜就快要離開
要好好記住
呢個景唔望得幾耐㗎咋



No comments:

Post a Comment