Wednesday 28 July 2010

東涌文東路圖書館

今日同Macy+孖女,Joey+James同D女去咗新開嘅文東路圖書館
呢到好大好靚呀!
最緊要嘅係...呢到無人shhh我地!
記得之前去過逸東嗰個圖書館
靖翹嗰時得歲半
佢興𡚒咁走嚟走去(佢係無咩點嘈㗎)
畀一個圖書館職員追住佢嚟shhh佢囉
我明白圖書館要靜
但係我只係想同d女養成去圖書館嘅習慣
你要一個歲半嘅細路係圖書館完全唔嘈係無可能
我畀呢個職員shhh到煩晒...
自此都無去過逸東個圖書館
平時我地都係喺圖書車到借書
而家唔洗lu~
呢個部份全部都係小朋友書,又無人嚟shhh我地
大家都睇得好開心呢!
今日喺圖書館都撞到好多人~
Elly,栢賢,風風...
好似成個東涌我地識嘅人都嚟晒呢到咁呢!
去完圖書館
我地去咗隔離嘅遊戲室到玩~
今個星期今日算係最得閒㗎啦...
聽日又要忙啦~

1 comment:

  1. 唔睇你個 blog 都唔知原來開咗 , 好囉 , 可以有一個正式的圖書館近返我地 !
    下年青草地見唔到你地 , 希望你返英國后繼續寫 blog. 十卜十卜
    [版主回覆08/04/2010 23:37:00]多謝支持呀~ 我會繼續寫㗎啦~

    ReplyDelete